poniedziałek, 7 września 2015

Przeczytaj! (proszę :( )

Mam do Was takie pytanko.
 Czy chcielibyście się czegoś dowiedzieć o mnie; pracach, które piszę lub które pisałam, ale już od dłuższego czasu nie wstawiłam żadnego nowego fragmentu lub o jakąkolwiek inną sprawę? (możecie pytać o wszystko co tylko chcecie, daję Wam wolną rękę, zahamowań nie ma ;)  )

Jeśli tak to przez cały miesiąc możecie zadawać mi pytania pod tym postem, a ja za równy miesiąc wstawię osobny post z tymi pytaniami i odpowiedziami na nie.

Pytajcie o co tylko chcecie. Odpowiem jak najbardziej szczerze :)

9 komentarzy:

  1. Mam pytanie, kiedy pojawi się kontynuacja " Spotkanie bohaterów z 1878 i 2008 "? A może napiszesz jeszcze przed wydaniem " Lady Midnight " jakieś opowiadanie jak Ty to widzisz ?

    ~ Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  2. * Chodziło mi o to jak Ty widzisz ( wyobrażasz sobie ) akacje w TDA :)

    ~ Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uważam, że warto by było dokończyć to opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie interesuje rowniez czy bedziesz kontynuować ,, Przeznaczonych...,, bo bardzo mi sie spodobalo to opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko kiedy kolejny post typu "Scena w Walii", to było przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uważam, że fajnie by było, gdybyś napisała takie fanfiction o Lady Midnight lub/i ( zależy od Twojej weny ) oddzielne opowiadanie o Julesie i Emmie

    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy dodasz kolejne skojarzenia, bo są świetne? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej
    Niedawno, na tumblrze Cassandy Clare pojawiło się trochę fajny grafik czy innych CIEKAWYCH informacji.
    Fajnie jakbyś napisała o tym na tym blogu ;)

    ~ Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  9. To jeszcze ja się dołączę: XD
    Ile masz lat?
    W której klasie jesteś?
    Jaką literaturę czytasz? (Fantasy, obyczajowe itp.)
    Województwo?
    Imię?
    Jakieś śmieszne wspomnienie, którym chciałabyś się z nami podzielić?
    Ulubiony kolor?
    Ulubiona bajka?
    Ulubiona książka?
    Ulubiony film?
    Jak cię nazywają?
    Dlaczego założyłaś bloga?
    Jesteś z niego dumna?
    Bałaganiara?
    Zwierzątko?
    Na ile oceniasz swój wygląd?
    Gdybyś mogła, co byś zmieniła w swoim życiu? (Od wyglądu po wszystko inne ;) )
    Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Będzie dalsza część spotkania bohaterów DA i DM?

    Tyle pytań, bo mało ci ludzie pozadawali, więc żeby post nie wyglądał pusto. XD Sorry, że takie maksymalnie krótkie (np. Imię?) Ale chcę spać XD
    Wera ;*

    OdpowiedzUsuń