piątek, 6 listopada 2015

Alec to bachor

"Ja walczę o lepszy świat dla siebie i mojego syna - oświadczyła Maryse.
- Nie interesuje mnie świat jakiego pragniesz - odparował Magnus. - Ani twój bez wątpienia nieznośny bachor."

Oj Magnusie jakbyś tylko wiedział, że za kilkanaście lat zakochasz się w tym nieznośnym bachorze.... :)

PS. Nie wiem kiedy będzie dalsza część "1878 i 2008", ponieważ zepsuł mi się komputer na którym miałam tą historię zapisaną i będę musiała zacząć pisać nowy fragment od początku :'(

4 komentarze:

  1. Też myślałam o tym, gdy czytałam ten rozdział kronik. Magnusie lepiej żeby Alec się o tym nie dowiedział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Przepraszam Cię za to, że wieczne Cię dręcze o tą kontynuacje ( i jeszcze z pewnością podręcze ;) ), ale po prostu jestem ciekawa tej kontynuacji :)

    ~ Evelyn
    PS Jeżeli mogę coś zasugerować to w następnej części " Spotkanie bohaterów z 1878 i 2008 " możesz zrobić, że Alec się dowie przypadkiem od Maryse, co mówił kiedyś Magnus ... ( mogłoby być ciekawie )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało. Cieszę się, że ktoś jest ciekawy tego co piszę ;)
      Dziękuję za pomysł. Bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      ~ Evelyn

      Usuń