czwartek, 3 maja 2018

Dlaczego nie ma nowych postów

Pewnie niektórzy z Was zastanawiają się, dlaczego nie publikuję żadnych nowych postów skoro od lutego pojawiały się codziennie.
Nie stało się tak dlatego, że zabrakło mi materiałów. Wręcz przeciwnie, mam ich całą masę.
Chodzi o to, że jutro zaczyna się chyba najbardziej stresujący okres w moim życiu. A tak naprawdę już się zaczął a jutro będzie jego kulminacja.
Mówię o maturach.  Jutro będę pisać pierwszy egzamin. Jestem tak skupiona na nauce (i rozpaczaniu że nic nie umiem), że nie mam  siły i energii publikować nowych materiałów. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
Trzymajcie za mnie kciuki od jutra do 18 maja

4 komentarze:

  1. Myślę że, my jako czytelnicy przeżyjemy ten czas posuchy od nowych wieści. Najważniejsze żebyś dobrze i spokojnie podeszła do egz. maturalnych. Ps. Połamania piór <3 <3

    OdpowiedzUsuń