wtorek, 11 września 2018

Jem i Tessa walczący ramię w ramię

W opowiadaniu ze zbioru GoTSM pt. "The Land I Lost". zobaczymy Tessę i Jema walczących ramię w ramię. Muszę przyznać, że jestem ciekawa jak będzie wyglądać ta scena.

Na razie możemy się cieszyć dzisiejszą premierą "The Wicked Ones". Dopiero zaczęłam je czytać, ale już przypadło mi do gustu.


Jeżeli chodzi o tłumaczenia to wiem, że jeszcze nie opublikowałam 4 opowiadania a już jest premiera szóstego. Głupio mi się tak tłumaczyć, ale nie mam na czym tłumaczyć, a na telefonie naprawdę nie sprawia mi to przyjemności, a podjęłam się tłumaczenia, dlatego, że sprawiało mi pisanie tego na klawiaturze. Nie wiem kiedy mój komputer powróci z naprawy, więc teraz zabrałam laptop mojego brata, żeby opublikować ten post i trochę przetłumaczyć 4 opowiadania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz