niedziela, 28 października 2018

Jak rozwinęły się postacie w TID

Will w Mechanicznym Księciu: Pokazuję swoją miłość do innych poprzez bycie dupkiem wobec nich
Will w Mechanicznej Księżniczce: Przyznaję, że was kocham, ale nadal będę sarkastyczny.

Tessa w Mechanicznym Księciu: Jestem całkowicie samotna.
Tessa w Mechanicznej Księżniczce: Za jakieś 60 lat będę całkowicie samotna.

Charlotte w Mechanicznym Księciu: Powinniśmy postąpić... * przerywają jej mężczyźni*
Charlotte w Mechanicznej Księżniczce: *przerywa mężczyznom*

Henry w Mechanicznym Księciu: Nikt mnie nie szanuje *podpala się 
Henry w Mechanicznej Księżniczce: Ludzie mnie szanują, ale moje nogi nie *podpala się tylko przez przypadek*

Sophie w Mechanicznym Księciu: Poczekaj mogę to zrobić za ciebie.
Sophie w Mechanicznej Księżniczce: Sami sobie możecie przynieść te wasze rogaliki.

Jessamine w Mechanicznym Księciu: Nienawidzę was wszystkich.
Jessamine w Mechanicznej Księżniczce: Jestem tutaj by przez wieczność sprawdzać, czy jesteście bezpieczni.

Gideon w Mechanicznym Księciu: Wow, naprawdę lubię Hiszpanię.
Gideon w Mechanicznej Księżniczce: Wow, naprawdę lubię Sophie Collins

Gabriel w Mechanicznym Księciu: Nienawidzę Herondale'ów
Gabriel w Mechanicznej Księżniczce: Zapomnijmy o tym, co powiedziałem.

Benedict w Mechanicznym Księciu: *jest dupkiem od wewnątrz*
Benedict w Mechanicznej Księżniczce: *wchodzi na niezwykły poziom bycia dupkiem i jego prawdziwa forma się ujawnia*

1 komentarz: