niedziela, 13 kwietnia 2014

Kolejny obrazek przedstawiający scenę z MNO

Delikatnie rzecz ujmując pokażę wam jak się czułam, gdy zobaczyłam ten obrazek:
OMG!!!, OMG!!! OMG!!! Jak, co, kiedy, gdzie?!?! To chyba będzie najlepsza książka ever!!! Ta scena chyba przebije scenę w Mechanicznej Księżniczce (tą w tej jaskini w Cadair Idris)!!!
NIE MOGĘ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ MNO!!!!
NIE WYTRZYMAM ANI SEKUNDY DŁUŻEJ!!!!
AAAAAAA!!!

Jednym słowem:totalny obłęd (no dobra to dwa słowa ;) )

Oto obrazek:
 
 
 
 A Wy co myślicie?
Tak samo zareagowaliście jak ja, czy trochę normalniej?
Jak myślicie kiedy się to wydarzy? Może w Idrisie? Ale chyba muszą być wewnątrz, bo w zimę w takich ubraniach mogłoby być im zimno ;)
A tak na marginesie, czy tylko mnie wydaje się, że tuż pod głową Clary widnieje cień (czy whatever) ludzi?
Mi te tło trochę przypomina te wzorki w filmach kiedy ktoś jest na haju. Błagam nie weźcie znowu żadnych mikstur faerie!!
A jeśli to się komuś tylko śni? O nie tego bym nie zniosła.
Strasznie dużo pytań, zero odpowiedzi.
Dajcie mi już tą książkę!!!

1 komentarz:

  1. Kilka słów:
    CZUŁAM SIĘ TAK SAMO.
    DAJCIE NAM TĘ KSIĄŻKĘ!!!
    Masz rację, tam są ludzie :o i ręka?! (mam słabe soczewki, muszę przyłożyć nos do ekranu, także przepraszam, jeżeli mówię błędnie)
    Oni chyba znajdują się na jakiejś imprezie, otoczenie i stroje na to wskazują, ale Anioł wie, czy raczej Cassie.
    DAJCIE JUŻ MNO!!!!
    Czekam na kolejne spoliery :3
    Pozdrawiam,
    Niecierpliwa czarna

    OdpowiedzUsuń