czwartek, 17 kwietnia 2014

Śmierć jednego z głównych bohaterów "Darów Anioła"

Jak zapowiedziałam wczoraj, mam dla Was smutną informację dotyczącą śmierci jednego z głównych bohaterów.

Jednak zanim przejdę do sedna, podzielę się z Wami cytatem z MNO:

"- O Boże. - powiedział Magnus - Oni są martwi! Oni wszyscy są martwi!"

Ciekawe o kogo może chodzić( chociaż chyba nie chcę wiedzieć).

A teraz przechodzę do sedna.

"- To trochę ironia losu, nie prawda?
- Co masz na myśli?
- Cały ten wysiłek, aby przekonać cię, że nie jestem w tobie zakochany, a teraz jestem tutaj, umierając w twoich ramionach."

I rysunek:






Domyślacie się kto to?

Ja myślę, że to Alec.
Więc kolejną moją obawą jest to jak poczuje się Jace kiedy Alec umrze. Pamiętacie jak zareagował Will na "śmierć" Jema? Więc jak zachowa się Jace?

2 komentarze:

  1. O nie!
    Też myślę, że to Alec, ale mam nadzieje, że się mylimy :C Możliwe także jest to, że umiera Simon albo Izzy, bo ona skrywała się z uczuciem do niego.
    Tak nie chcę, b ktokolwiek ginął w MNO ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zgadzam się z tym że Alec umrze, ponieważ to Alec próbował wszytkich przekonać ,że nie kocha Magnusa a nie Simon czy Izzy

      Usuń