niedziela, 8 lutego 2015

Ciekawostki na temat rodu Herondale (genialne)

Mnie się serio musi nudzić. Znalazłam parę dni temu 9 informacji na temat naszego (a w każdym razie mojego) ulubionego rodu, czyli Herondale. Ja się śmiałam w niektórych momentach. Myślę, że wy też :)



No.#1 Herondale' owie boją się kaczek.
No.#2 Chłopców z tego rodu otacza ta aura tajemniczości, która sprawia, że są... pożądani.
No.#3 Mają fetysze do rzeczy takie jak książki, broń i języki.
No.#4 Mają te niesamowitą zdolność do posiadania zakazanego romansu z dziewczynami, które posiadają magiczne zdolności, których nie potrafią wyjaśnić, co oznacza, że mają wyższe standardy od większości.
No.#5 Mają tą egoistyczną osobowość wobec swoich przyjaciół i rodziny
No.#6 Bardziej prawdopodobne jest to, że umrą podczas bitwy niż większość Nocnych Łowców.
No.#7 Mają ten sekret, którego nie chcą wyjawić.
No.#8 Są fikcyjni (ku mojej wielkiej boleści)
No.#9 Są tak gorący jak piekło (zgadzam się <3 ).

Kto oprócz mnie ich kocha? Łapka w górę ;)

6 komentarzy:

  1. Ja!�� Herondale wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ktoś zapomniał dodać że mają nieprzeciętny talent jeśli chodzi o sarkazm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I że są obiektem westchnień wszystkich dziewczyn które ich poznały

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak. Zgadzam się z Wami. Z tego też są znani i za to ich kochamy, nieprawdaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam ród Herondale, tak samo jak uwielbiam twojego bloga. Dopiero zaczynam czytać notki, ale chcę żebyś wiedziała, że odczuwam ogromną radość z powodu, iż znalazłam osobę, która potrafi zachwycić mnie swoją opinią na dany temat w przeciągu kilku sekund. Nie przestawaj pisać proszę, bo robisz to świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju :) Nawet nie wiesz jak mi się miło zrobiło, gdy przeczytałam Twój komentarz. Takie słowa potrafią bardzo poprawić humor :D

      Usuń