piątek, 3 kwietnia 2015

Usunięta scena z Miasta Niebiańskiego Ognia + nowy rozdział (link na końcu)

Cassandra wstawiła  na tumblra jedno z usuniętych scen z MNO. Osobiście zastanawiam się, dlaczego to zrobiła, ale to już swoją drogą. ;) (usunęła tą scenę jakby ktoś nie zajarzył)
Cassandra Jean stworzyła do tej sceny rysunki i powstał bardzo fajny komiks.

Oto on: (pod spodem będą tłumaczenia jakby co) ;)


- Gotowi, żeby wrócić do domu dzieci?
 
 
 

- Poczekajcie!
- Przykro nam z powodu Marka i Helen. Nie tego pragnęliśmy, kiedy chcielismy to wszystko naprawić.
- Kiedy zobaczyłeś Marka... Czy wyglądał na szczęśliwego? To jest straszne dla Helen, ale może jest mu lepiej wśród faerie.
- Najważniejsze to to, że pierwszą rzeczą o jaką spytał byliście wy. To ciągle Mark. Myślę, żę ludzie, którzy są silni mogą stworzyć sobie dom wszędzie i myślę, że to co starciliśmy czasami wraca.
 
 
 

- Hej! Nie mogę trzymać otwartego portalu wiecznie
- Poczekajcie! Emma... Mam coś dla ciebie. To była moja pierwsza stela. Nauczyłem się na niej rysować runy.
- Nigdy jej nie umyję.*
- Nie radziłbym.
- Dzięki za to co dla niej zrobiliście. To wiele znaczy.
- Słyszałam, że zamierzacie zostać parabatai. Gratulacje!
- Jace, czy kiedykolwiek żałowałeś, że masz parabatai?
 
 
- Dlaczego zimno stopy?**
- Nie tylko, że ona tego bardzo wyczekuje. Moje życie nie zapowiada się na łatwe. Boję się, że będzie tego żałowała.
- Nie będzie. Sądzi, że na to zasługujesz.
- O czym myślisz?
- Emma pokazała mi zdjęcia ciał jej rodziców. Runy, które mieli na sobie, nie rozpoznałam ich. To nie są runy Nocnych Łowców, nawet nie demonów. Inne.
- Zagadka zostanie rozwiązana kiedy przyjdzie czas. Wierzę, że zmierzą się razem z przyszłością tak jak my.
 
 
 
Zamiast uczyć się do egzaminów tłumaczę zdjęcia... Jestem bardzo odpowiedzialna... Ta....
A tak w ogóle to dlaczego Jace nie przejął się tymi runami? Pf... Obraziłam się na niego.
* Czy tylko mnie Emma w tym momencie rzypomina te wszystkie dziewczyny, które, np. dotknie ich idol i mówią, że potem nie umyją tej dłoni, czy policzka do końca życia? Jace taki celebryta i idol :)
** Nie tylko ja mam wiecznie zimne stopy. Przybij piatkę! :)
 
Zapraszam na rozdział 8 "Pozwól sobie pomóc" www.pozwolsobiepomochistoria.blogspot.com 
Wesołych Świąt! :* Love ya <3

2 komentarze:

  1. Czy mogę wiedzieć skąd wzięłaś ten komiks? Chciałabym poczytać więcej... Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń