piątek, 27 marca 2015

Informacje o serialu na podstawie DA oraz nowy rozdział

1. Serial ma nosić nazwę "Nocni Łowcy" co mnie już zdenerwowało, ponieważ dlaczego nie zostawią nazwy takiej jak ma ksiązka. Przecież serial tworzą na podstawie serii książek.
2. Mają kręcić w Vancouver; to kolejna rzecz, która mi się nie podoba, bo przecież akcja powieści rozgrywa się w Nowym Jorku, wic dlaczego serial nie?
3. Zdjęcia mają rozpocząć się w maju tego roku; przynajmniej nie musimy długo czekać.
Mam nadzieję, że serial będzie także emitowany w Polsce najlepiej jakoś w weekend o normalnej porze i na kanale dostępnym dla wszystkich, bo ja np. nie mam w pakiecie HBO, czy Canal+, więc gdyby na tym puszczali to jak miałabym oglądać. Teraz już trzeba tylko modlić się, by obsada nie była zła, no i by całokształt był jak najlepszy.

Zapraszam na nowy rozdział "Pozwól sobie pomóc" www.pozwolsobiepomochistoria.blogspot.com

I przepraszam za rzadsze dodawanie postów. Nie wiem co mi się dzieje :(
No i jeszcze mam nadzieję, że muzyka 1D i ich samopoczucie i zachowanie no i wszystko będą takie same po tym jak Zayn postanowił odejść (tak tak moi mili jestem fanką One Direction, proszę bez hejtów :) a to wszystko może oddziaływac na moje samopoczucie :(

2 komentarze:

  1. Film mi się nie spodobał (dosłownie miałam łzy w oczach jak zobaczyłam co oni zrobili ze światem Nocnych Łowców) więc po serialu nie oczekuję czegoś niesamowitego. Nawet trochę liczę na to, że nie powstanie.
    ~Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, mnie też film się nie spodoba. Wszystko zmienili i to na gorsze. Serial juz zaczynają kręcić, w związku z tym raczej powstanie, ale mam nadzieje, że spełni moje oczekiwania :)

      Usuń