piątek, 9 września 2016

Simon Lovelace?



Taki fragment "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców" znalazłam na blogu Cassie:

"Simon Lovelace
Czuł się... Nawet nie wiedział, co czuł oprócz oszołomienia. Był przepełniony radością, był lekko zdezorientowany, a nawet przez sekundę czuł się jakby migotał. Czuł się silny. Czuł się gotowy. Czuł jak jego mięśnie się napinają, ale przypuszczał, że była to wina magicznego kielicha."



Czyżby opis Wstąpienia Simona? Czyżby przyjął nazwisko Lovelace? A ja się łudziłam, że zostawi na razie swoje, a po ślubie z Izzy zamieni je na Lightwood i dzięki temu dalej będzie istniała linia Lightwood.

Gdzieś też czytałam, że w Akademii Simon poznał chłopaka o imieniu George Lovelace, z którym się zaprzyjaźnił, ale coś mu się stało Może przyjął to nazwisko, by złożyć mu hołd?

5 komentarzy:

  1. O niee 😢😢. Dlaczego Lovelace?! To nazwisko kojarzy mi się tylko i wyłącznie z znielubioną przeze mnie Jassemine :(. No ale mówi się trudno... I tak to nie zmieni tego, ze bardzo lubię Simona i oczywiście nie mogę się doczekać Opowieści 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o tym wcześniej na angielskiej wikie (chyba tak to się odmienia). I ogółem nie mogę się doczekać Opowieści :) Ogółem ostatnio mam taki czas na Cassie, jak nigdy wcześniej. W ciągu 3 dni, 2 razy śniło mi się MNO, ale w Mojej wersji :)

    ~ Evelyn
    PS Wiem, że to nudne i bezsensowne oraz mega wnerwiające, ale kiedy pojawi się następna część 1878 i 2008 ? Pisałaś, że gdzieś po połowie sierpnia, a już jest wrześnień ... Wiem, źe Cię wkurzam, ale ta historia jest genialna <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja cię chyba wkurzam tym, że ciągle go nie publikuję. Przepraszam, wezmę się w końcu porządnie za niego i w końcu opublikuję. Dziękuję za cierpliwość

      Usuń