piątek, 14 lipca 2017

Ja podczas czytania DM

*znalezione na grafice Google, ale dokładnie opisuje moje myśli podczas czytania DM*

Ja: Nie, Tessa, przestań rozmawiać z Charlotte. Idź porozmawiać z Willem.
Ja: Nie, Tessa, przestań rozmawiać z Sophie. Idź porozmawiać z Willem.
Ja: Nie, Tessa, przestań rozmawiać z Jessamine. Idź porozmawiać z Willem.
Ja: Nie, Tessa, przestań rozmawiać z Jemem. Idź porozmawiać z Willem.
Ja: Nie, Tessa, przestań rozmawiać z Natem. Idź porozmawiać z Willem.
Ja: Tessa idź porozmawiać z Willem.
Ja: Tessa bądź z Willem.
Ja: Tessa idź pocałować Willa.
Ja: Cassie, przestań głodzić mnie, zabierając mi moje OTP.

Po prostu cała ja. Dosłownie. Całkowicie. Ach.. To było czasami takie frustrujące (gdy Cassie nie dawała mi odpowiedniej ilości mojego OTP).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz