piątek, 14 lipca 2017

Podoba ci się ktoś?

Przyjaciel: Podoba ci się ktoś?
Ja: Tak, Jamie.
Przyjaciel: Kim jest Jamie?
Ja: O wiesz, synem mojego chłopaka......
Przyjaciel: Chłopaka?
Ja: Ma na imię Will.
Przyjaciel: Kim jest Will?
Ja: Jest przodkiem mojego crusha.
Przyjaciel: Masz crusha?
Ja: Tak, nazywa się Jace.
Przyjaciel: ..............
Ja: ..............
Przyjaciel: Czy ty znowu mówisz o fikcyjnych postaciach?
Ja *krzycząc* DLA MNIE SĄ PRAWDZIWI I TYLKO TO SIĘ LICZY!!!!!!!


Kto ma tak jak ja? Mogłabym tutaj dodać jeszcze Matthew, Gabriela, George'a, Edmunda, Magnusa... Trochę długa ta lista, ale moją największą miłością i tak są Herondale'owie.


4 komentarze:

  1. Ja powiedziałam mojej polonistce, że nie potrzebna mi jest wiedza z Krzyżaków, bo zostanę Nocnym Łowcą, a oni nie pewno takich badziew nie czytają. Polonistka kazała mi usiąść i już nic nie mówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że leżę, bo gdybym stała, to bym upadła i się śmiała. Ale dobry tekst:)

      Usuń
  2. mam taki mętlik, no bo herondale'owie, boże oni mają will'a, james'a i do tego jeszcze kit'a, ale jednak lightwood'owie - alec, gabriel.i blackthorn'owie, no i już sama nie wiem, bo mark, jules, tiberius... to takie trudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję. Ale zobacz ilu przyszłych mężów możesz mieć ;)

      Usuń