środa, 28 listopada 2018

Cytat z QoAaD #16 - Dru i Kit

Przepraszam, że już drugi raz nie wstawiłam cytatów codziennie tylko później nadrabiam, ale część przedmiotów już mi się na studiach skończyła i zaczęłam mieć egzaminy, także siedzę nad książkami, notatkami, etc. i się uczę. Na szczęście na ten tydzień egzaminy końcowe się skończyły, więc takie coś już się nie powinno zdarzyć.


"Dru zmarszczyła nos.
- Muszę być tym złym?
- No dawaj - powiedział Kit. - Będziesz mogła nami rządzić. Nie mów mi, że nawet odrobinę, by ci się to nie spodobało.
Uśmiechnęła się.
- Tak, prawdopodobnie. Dobra, zgoda. Do zobaczenia na miejscu.
   Kit obrócił się, by otworzyć drzwi i wyjść. Następnie się zatrzymał. Bez patrzenia na Dru powiedział:
- Spędziłem całe swoje życie, na kłamstwie i oszukiwaniu innych ludzi, Więc dlaczego jest mi tak ciężko okłamać tę jedną osobę? Ty'a?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz