piątek, 31 stycznia 2014

Clary i Tessa

Zanim dojdę do tytułowej Clary i Tessy powiem, że w CoHF dowiemy się jak nazywa się ojciec Magnusa, czyli jeden z ( chyba) Wielkich Demonów. Nareszcie! Jego przeszłość nie będzie już tak wielką tajemnicą.

A teraz Tessa i Clary. Znalazłam taki cytat z CoHF:
"Clary-powiedziała Jocelyn-chcę byś poznała Tessę Gray."

    Na samą myśl o tym, że Clary pozna Tessę nie mogę się doczekać tej książki. Czytałam też "Kroniki Magnusa Bane'a" i dowiedziałam się, że kiedy Jocelyn przyszła prosić Magnusa, aby usunął Clary wspomnienia, to tam była Tessa. Dzięki niej na Clary była przeprowadzona też ceremonia, dzięki której demon nie mógł jej opętać. Przeprowadził ją Brat Zachariasz, czyli Jem. Wyobraziłam sobie jak Tessa porównywałaby ją do tej dwuletniej dziewczynki (no chyba, że na kolejnych spotkaniach Clary z Magnusem też przy nich była). Ciekawe co by było, gdyby np. Tessa była matką chrzestną Clary. To może być możliwe, ponieważ nazwisko Fray pochodzi od Fairchild i Gray.
   Pamiętam też, że Tessa obwiniała Jocelyn, Valentine'a i Krąg o to, że linia Herondale'ów, czyli linia jej dzieci, wnóków i.t.d. skończyła się (nikt przecież nie wiedział, że Valentine uratował Jace'a, czyli jedynego żyjącego przodka Tessy i Willa), więc zastanawiam się jak Theresa zareaguje, kiedy dowie się, że Herondale żyje oraz kiedy zobaczy Jace'a. Mam nadzieję, że go zobaczy, no bo jeśli spotka się z Clary to dlaczego miałaby nie spotkać się z Jace'em prawda? 
    Zastanawiam się jak Tessa zareaguje na wiadomość, że Clary i Jace są razem. A może w ogóle się nie dowie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz