sobota, 1 lutego 2014

Urodziny

Dzisiaj moja koleżanka ma urodziny.

Wszystkiego najlepszego!!!

Mam dla niej mały prezent.




„A potem zrozumiałem, że tak naprawdę chcę ciebie. Dziewczyny, która napisała te listy. Kochałem cię od tamtego momentu. Nadal cię kocham.”



                                          +

         
           =      

 

 

 

 

 


„- Jesteś osobą taką jak ja. Nie widzisz tego Will? Jesteś osobą taką jak ja. Mówisz słowa, o których myślę, ale nigdy nie wymawiam ich głośno. Czytasz książki, która ja czytam. Kochasz poezję, którą ja kocham. Rozśmieszasz mnie twoimi strasznymi piosenkami i sposobem w jaki widzisz prawdę we wszystkim. Czuję jakbyś potrafił spojrzeć w głąb mnie i zobaczyć wszystkie miejsca, gdzie jestem dziwna, albo niezwykła i ułożyć swoje serce wokół nich, ponieważ jesteś tak samo dziwny i niezwykły. Jesteśmy tacy sami.”


 
 
 
 
„-Kiedy będziesz szła nawą, żeby spotkać się z Jemem i połączyć się z nim na zawsze, będziesz szła po niewidzialnej ścieżce z odłamków mojego serca. Moja miłość do ciebie rośnie każdego dnia. Kocham cię teraz jeszcze mocniej niż kiedykolwiek wcześniej.”

 „- Jesteś cudem Tesso Gray. Żeby mieć taką wiarę we mnie, mimo że nie zrobiłem nic, żeby na nią zasłużyć. – Nic? Nic, żeby na nią zasłużyć? Will, uratowałeś mnie od Mrocznych Sióstr, odepchnąłeś mnie, żeby mnie uratować, ratowałeś mnie cały czas.”
 
„- Wyjdź za mnie Tesso. Wyjdź za mnie i bądź Tessą Herondale. Albo bądź Tessą Gray, ale wyjdź za mnie i zostań ze mną i nigdy mnie nie opuszczaj, ponieważ nie zniosę kolejnego dnia bez ciebie.”
 
 
 

„- Dw i’n Dy garu di am byth. – powiedział- Kocham cię. Na zawsze.”

 


                              
               
 



 

 „ – Kocham cię. Boże, kocham cię. Czekałem tak długo, żeby to powiedzieć.”
                                                                                                                                              
 
  

 
         



„- Kocham każde słowo, które powiedziałeś. Przerażające, zwariowane, piękne oraz te słowa, które były przeznaczone tylko dla mnie. Kocham je i kocham ciebie.”
 
 
 
=
 
                                                                                                             

       „- Mój Will.”
                             „-Moja Tessa.”

 
 
 =

 


 
 
 
„- Życie to książka i są w niej tysiące stron, których jeszcze nie przeczytałem. Przeczytam je z tobą, tak dużo ile zdołam zanim umrę.”
 





    


 
 
 
 
                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz