sobota, 15 lutego 2014

Co wiemy o Mieście Niebiańskiego Ognia

Oto co znalazłam.
Są to informacje o tym, co już wiemy o ostatniej części "Darów Anioła"
 Ja zastanawiam się jak ważną postacią będzie Tessa i Jem. O co chodzi z tym, że Clary i Jace wezmą coś w rodzaju ślubu, rozwinięcie wątku Jace-Alec, kto umrze oraz dlaczego Jace będzie pocieszał Aleca. Jeśli to ma być najbardziej smutne szczęśliwe zakończenie to ono będzie musiało być straszne, ponieważ po epilogu w Mechanicznej Księżniczce byłam strasznie smutna, to nie wiem o ile gorszy będzie ten epilog.

Związki:
- para zostanie rozdzielona
- związki będą cierpieć
- będzie sporo namiętnych scen
- dużo całowania (Clace, Malec, Sizzy w pokoju Aleca)
- zostaną podane szczegóły małżeństwa Maryse i Roberta
- dwa wesela
- Jace shippuje Maleca
- Alec będzie wydzwaniał do Magnusa, obydwaj są nieszczęśliwi
- Clary i Jace wezmą „coś w rodzaju ślubu”
- pożegnanie Sizzy
- czyjś chłopak zostanie zabity przez Sebastiana
- jedyna para, która się nie rozstanie, to Prezes Miau i Chuch

Śmierć:
- sześciu bohaterów, których znamy z imienia, umrze
- na początku nastąpi śmierć jednego z głównych bohaterów
- ktoś zginie, ratując inną postać
- Prezes Miau i Church nie umrą

Parabatai:
- zostanie rozwinięty związek parabatai Jace’a i Aleca
- Jace i Alec będą rozmawiali o tym, dlaczego Jace poprosił Aleca, o bycie jego parabatai
- Jace będzie pocieszał Aleca

Postacie z Diabelskich Maszyn i TDA:
- pojawią się Jem i Tessa
- Jocelyn będzie chciała, żeby Clary spotkała się z Tessą
- Jace będzie rozmawiał z Jemem
- niektórzy z bohaterów The Dark Artifices pojawią się w tej części (kilku pojawiło się już w MZD)
- postaci z TDA będą miały na sobie żałobne stroje
- rodzice Emmy umarli w 2007, kiedy dzieją się wydarzenia w MNO
- Clary i Emma odbędą rozmowę
- dowiemy się, czemu Emma boi się oceanu

Simon:
- jest rozdział zatytułowany „Ofiara Simona”
- Simon nie ma już Znaku Kaina, Raphael kiedyś powiedział, że kiedy tylko nie będzie już go miał, wyśle na niego armię
- będzie rozmawiał z Izzy o ich związku, kupi jej perfumy
- jego zespół wreszcie przyjmie jakąś nazwę
- będzie chciał rozmawiać z Inkwizytorem

Sebastian:
- zabił czyjegoś chłopaka
- dowiemy się, jaki by był bez demonicznej krwi
- Królowa Jasnego Dworu wyśle do niego posłańca z wiadomością, że Jasny Dwór będzie walczył po stronie mrocznych Nocnych Łowców

Zakończenie:
- najbardziej smutne szczęśliwe zakończenie
- historie wszystkich postaci zostaną zakończone
- będzie Epilog
- będzie notka któregoś z bohaterów odnosząca się do wydarzeń z TDA

Inne:
- dowiemy się, kto jest ojcem Magnusa
- Jordan i Maia odgrywają dużą rolę
- akcja dzieje się w grudniu, około Świąt
- miecze na okładce są ważne
- Maureen zabiła Camille, więc jest teraz głową Nowojorskiego Klanu
- Jordan będzie pomagał Jace’owi z problemem niebiańskiego ognia
- Jace, Isabelle i Alec będą rozmawiali o czymś, czego nie powinni zrobić (nie wiemy czego), bo Clave ma plan
- Świąteczne zakupy Simona i Clary
- będą zdrady
- Clary jest ubrana na biało na okładce

Teoria: Bohaterowie mogą udać się do piekła lub innego demonicznego wymiaru.
- z opisu: Czy udadzą się do innego świata, by odnaleźć szansę?
- z wywiadu z Cassie: Mogę powiedzieć, że bohaterowie udadzą się do miejsca, o którym słyszeliśmy, ale nie widzieliśmy w żadnej z książek.

9 komentarzy:

  1. Uprzejmie proszę o podanie źródła. Sama tłumaczyłam te informacje z angielskiego i wrzuciłam je na fanpage Świat Nocnych Łowców. LINK: www.facebook.com/SwiatNocnychLowcow/posts/770302346332956

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe, że wzięłam to od ciebie. :(. Znalazłam to na stronie na facebooku. Chciałam to trochę pozmieniać, ale niestety zapomniałam i nie wiedziałam też jak :( Mam nadzieję, że nie jesteś zła. Jeśli chcesz mogę usunąć ten post. Ja tylko nie wiedziałam jak to wszystko inaczej opisać. Skoro to było przetłumaczone z angielskiego dobrze, to po co to zmieniać i pisać źle. A do tego byłam przjęta tym co jest tam napisane i chciałam jak najszybciej wstawić to na bloga.
    Jeśli jesteś zła za to, że to od Ciebie wzięłam to przepraszam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, proszę tylko o podanie źródła. :) Ogarnięcie wszystkich informacji i przetłumaczenie ich nie było takie proste. Cieszę się, że informacje rozchodzą się dalej, ale miło by było, gdybyś dodała link do źródła. :) Powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

      Usuń
  3. Z tego co tu pisze, to pierwsze co sie nasuwa, to:
    - zginie isabelle
    - zginie simon
    A teraz pojawiają sie problemy o.o
    Z tego co napislas (dziekuje Ci za to bardzo<3), wychodzi, ze zabity zostaje czyjś chlopak. Skoro Alec rozpacza, to nie moze byc on. Simon? Nie sadze, by Alec żywili do niego jakieś większe uczucia niż przyjazn ;o Ale tez nie wiadomo, dlaczego jest zalamany.
    Dlatego mozliwe, ze zginie Izzy. "jeden z głównych bohaterów", "ofiara simona". To mogloby byc zbyt oczywiste, ale zgadzaly by sie dwie rzeczy: suknia Clary i smutek Aleca.
    Wyszlo z tego jakieś maslo maślane :D
    I jeszcze... Tessa i Jem sie pojawia? Spelniaja sie moje marzenia<3
    Tylko smutny koniec? :c staram sie zebrac od dwóch tygodni (wtedy skonczylam czytac MD) a co dopiero będzie z darami aniola?? Tak nie chce końca :C
    Juz koncze wywody, tak zawracam Ci glowe :D
    Pozdrawiam,
    Zalamana czarna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem czyi chłopak zginie z rąk Sebastiana ! Jeżeli nie chcesz wiedziec to nie czytaj dalej .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .To chłopak Mai Jordan :( I to pod koniec tyllko 4 lub 5 rozdział ! :(
    Jeszcze jedno jeżeli chcesz wiedzieć dlaczego Królowa Jasnego dworu będzie z Sebastianem to zjedź niżej jak nie to nie .
    .
    .
    ....
    ..
    .
    .
    .
    .

    ..

    ..
    .
    .

    ..
    .
    .
    .
    On z nią sypia !!!! Trzymajcie nadal w to nie wierze !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG!!!
      Nie wiedziałam tylko, że Sebastian z nią sypia.
      Ale serio?!?! Co on gustu nie ma?! :)
      Nie no, żeby z nią?
      Ciągnie swój do swego. Obydwoje źli do szpiku kości.
      Nie no nie wierzę. Jak to przeczytałam, to zaczęłam się śmiać. Dalej mam banana na twarzy. A to dlatego, że nie umiem wyobrazić sobie Sebastiana z królową, tak naprawdę to z kimkolwiek, w takiej scenie. Nie... to totalnie mnie rozbawiło. Jak ja teraz zasnę?:)

      Na szczęście jak przeczytam trochę książęk z bibliotek to wezmę się za czytanie CoHF, więc wszystko sama przeczytam.

      A jak Jordan będzie umieral to chyba będę bardzo płakać. :(

      Usuń
  5. ale co będzie z Clary i Jasem? czy w ostatniej części będą razem bo w 4 oddalają się od siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem,że Jordan umrze. Na instagramie ktoś robił spiske poszczególnych osób,które umarły. Był tam tez Sebastian (ale to chyba oczywiste)

    OdpowiedzUsuń