piątek, 28 lutego 2014

Wiersz miłosny

Oto kolejny wiersz, który napisałam. Użyłam do niego parę wątków z listu, który Will napisał dla Tessy oraz Jace do Clary.



"Miłosny poemat"

 
 
Czy istnieje dźwięk piękniejszy niż Twoje imię?
Wymawianie go na głos sprawia, że moje serce szybciej bije
I wydaje dźwięk podobny do bicia dzwonu.
Jakbym stał sam w nocy, w porze duchów.
 
 
Jesteś pierwszym marzeniem mojej duszy,
Od którego nie mogę się uwolnić.
I chyba wcale nie chcę,
Ponieważ czułbym się wtedy tak jakby nadeszła śmierć.
 
 
Moje serce mówi mi, że to najpiękniejsze uczucie w moim życiu.
Jedyne tak wspaniałe, trwające od zarania czasu.
Jakbym czuł w sobie część Ciebie,
A Ty część mnie w sobie.
 
 
Nalężę do Ciebie.
Pozwolę Ci zrobić ze mną wszystko,
A ja zrobię dla Ciebie wszystko,
Tylko po to, aby zobaczyć Cię szczęśliwą.
 
 
Miłość to takie piękne,
A zarazem uczucie tak dziwne.
Nie każdy może zasłużyć na nie,
Ale każdy stracić może je.
 
 
Więc ja czuję się wyróżniony tym,
Że mogłem dzielić się z kimś tym uczuciem.
Jestem szczęśliwy,
Że mogłem podzielić się z Tobą tym co czuję.
 
 
 
Nareszcie spełniony,
Twój Ukochany. 
  




2 komentarze:

  1. Piękny, naprawdę. Jeszcze ten koniec :c
    Żal mi Willa i tej jego nieszczęśliwej (przez chwile) miłosci. Musiał męczyć sie tak długo??
    Pisz, z utęsknieniem czekam na więcej!!
    Czarna

    OdpowiedzUsuń