czwartek, 6 marca 2014

Brat Zachariasz- cytaty z nim związane

Ostatnio znalazłam na internecie cytaty z "Miata Niebiańskiego Ognia", dotyczące Brata Zachariasza, czyli Jema.

Pierwszy:
- Okeeeeej - odezwała się Isabelle. - Kiedy brat Zachariasz stał się atrakcyjny?

Kiedy go przeczytałam zaczęłam myśleć kiedy Isabelle to powie, dlaczego, po jakich jego słowach i co by było, gdyby dowiedziała się kim był za nim wstąpił do bractwa. Co Jem zrobi, że Isabelle powie, że jest atrakcyjny. Zagadka.




Drugi:
- Czy Brat Zachariasz właśnie ukradł twojego kota?

Myślę, że chodzi tutaj o Churcha. I tak to był jego kot przed wstąpieniem do Bractwa. Ciekawe kto to powiedział i do kogo. Może do Jace'a. Church go lubił. Może najbardziej ze wszystkich mieszkańców Instytutu. Ale dlaczego Jem miałby go kraść? Może w MNO będzie opisane jak Jem wraca z Bractwa (nawet o tym pomyślałam czytając epilog w Mechanicznej Księżniczce) i jakie wynaleziono dla niego lekarstwo, a Churcha będzie chciał wziąć ze sobą? Ale dla mnie Jem i kradzież nie może wystąpić w jednym zdaniu. Nie umiem wyobrazić sobie tego, że Jem mógłby coś ukraść, nawet jeśli chociłoby tutaj o jego kota.

Jak widać mój mózg domaga się odpowiedzi.


JA CHCĘ JUŻ MIASTO NIEBIAŃSKIEGO OGNIA!!!!!

2 komentarze:

  1. Dajcie juz MNO! My się tu wykończymy psychicznie :D
    Faktycznie, Jem zlodziejem kotów? To nie za bardzo do niego pasuje, chociaz... Kto wie?
    Uśmiałam sie przy cytacie z Isabelle. Mam nadzieje, ze kiedyś Jem powróci i opowie otwarcie swoja historie. Chcialabym wtedy zobaczyć minę Iz.
    Szczególnie zastanawia mnie jedna postać, pojawiająca sie pod koniec 3 części MK. Rozmawiała wtedy z Magnusem. Czyzby to byla Tessa? Jeżeli tak, to ciekawe, czy jeszcze sie pojawi. Mam nadzieje, ze porozmawia kiedyś z Jacem.
    Myślisz, że to jest prawdopodobne?
    Oh, za dużo pytań! -,-
    Pozdrawiam i przepraszam za jakiekolwiek bledy - pisze na komórce.
    Czarna
    Ps. Czy moglabym Cię poprosic o wyłączenie weryfikacji obrazkowej? Ciezko sie przy niej wstawia komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W epilogu w Mechanicznej Księżniczce, gdy Tessa rozmawia z Jemem to mówi mu, że parę miesięcy wcześniej była w Alicante i rozmawiała z Magnusem, więc na podstawie tego sądzę, że pod koniec Miasta Szkła tą osobą, która rozmawiała z Magnusem była Tessa.

    Jest fragment z MNO( na moim blogu też jest :) ), w którym Jocelyn mówi do Clary, że chce, aby ta poznała Tessę Gray. Mam nadzieję, że Tessa spotka się z Jace'em, no bo jeśli zobaczy się z Clary to dlaczego nie z nim?

    OdpowiedzUsuń