piątek, 27 czerwca 2014

Czy będzie ekranizacja "Miasta Popiołów"?

Przeszukiwałam dzisiaj internet w poszukiwaniu jakiś informacji, dotyczących ekranizacji "Miasta Popiołów". Wynikiem mojej pracy jest ta oto strona:

http://paranormalbooks.pl/2014/06/26/swiat-kolejna-czesc-filmowych-darow-aniola-jamie-bedzie-jacem/

Czy Cassie żartowała, albo ja źle zrozumiałam, ale czy naprawdę w pierwszym scenariuszu do drugiej części Magnus miał być burmistrzem, a Clary rozdwojona w sobie? Czy scenarzysta poskradał rozum?!

Osobiście chciałabym, aby film wyszedł jak nie w te wakacje(wiadomo, że nie wyjdzie), to w przyszłym roku. A wy?

2 komentarze:

  1. Gdyby film był bardziej podobny do książki może i 2 część byłaby niecierpliwie wyczekiwana przeze mnie, najpierw oglądałam film i oczywiście po obejrzeniu nie mogłam się doczekać 2 ale później sięgnęłam po książki i ta fascynacja filmem już opadła bo film nie oddaje całej tajemniczości książki, chciałabym obejrzeć 2 bo Magnus w roli burmistrza wydaje mi się świetnym pomysłem i przyznam że ciekawi mnie jak scenarzyści rozwiną akcję

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, oczywiście, że Cassie żartowała XD. Ona zawsze tak komizuje i szczerze mówiąc za to ją kocham. Czytając jej odpowiedź nieźle się uśmiałam.

    OdpowiedzUsuń