sobota, 21 czerwca 2014

Prośba do Casssandry Clare

OMG!

Wczoraj napisałam do Cassandry Clare na tweeterze. Poprosiłam ją, aby weszła na mojego bloga, żeby przeczytać moje kochane wypociny ;), czyli sceny z "Diabelskich Maszyn" z perspektyw innych bohaterów.
A teraz trochę się boję, ponieważ to jest autorka tych książek i nie wiem jak ona zareaguje na moje prace. Teraz z niecierpliwością czekam na moment, w którym Cassandra napisze coś o moim blogu. :(

Myślicie, że mam się czego bać?
Myślicie, że spodobają się jej moje opowiadania?

Tylko bądźcie szczerzy, proszę. :)

3 komentarze:

  1. Serio??? To super! Odpisała Ci?
    Jestem przekonana, ze jej się spodobają :D Piszesz genialnie, masz ciekawe pomysły i rozwiniętą wyobraźnie.
    Strasznie sie ciesze :D hahah poprawiłaś mi humor :D
    Pozdrawiam, zwariowana czarna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, serio.:-)
      Niestety, jeszcze nie odpisała. Jak tylko coś napisze, to od razu podzielę się tym z Wami.

      Usuń
  2. Jesteś świadoma tego,że Cassandra Clare po pierwsze nie zna polskiego?

    OdpowiedzUsuń