czwartek, 25 września 2014

Ankieta i Miasto Niebiańskiego Ognia + pytanie

Po pierwsze chcę zaprosić Was do udziału w ankiecie, którą dzisiaj stworzyłam. Na szczęście ona działa ;). Chętnie dowiem się kogo najbardziej lubicie:
- Willa
- Jema
- Henry'ego
- Gideona
- Gabriela

Pierwszy głos jest ode mnie(chciałam sprawdzić, czy ankieta działa, ale nie mówicie o tym nikomu ;) ) i tym samym dowiedzieliście się, że moim ulubionym bohaterem w DM jest Will. Ale to chyba było oczywiste już wcześniej:)

Po drugie chciałam oznajmić, że wczoraj odbyła się oficjalna, polska premiera "Miasta Niebiańskiego Ognia". Yeah!!!! Ja niestety poczekam sobie jeszcze 28 dnia, aby następnie trzymać w swoich rękach MNO z polską okładką.


Tak na marginesie mam do Was jeszcze jedno pytanie: nie obrazicie się jeśli nagram recenzję MNO? Po prostu po tym jak napisałam moją opinię na temat Mechanicznej Księżniczki, stwierdziłam, że nie zawarłam w niej moich odczuć, których po prostu nie umiałam określić słowami (pisanymi). Więc nie obrazicie się jeśli zamiast czytać będziecie słuchać recenzji ostatniej część DA?

A koniec taki mały bonus. Mam dla Was przetłumaczone przeze mnie(a kogóż by innego ;) ) pierwsze zdanie MNO tak, żeby wzbudzić Waszą ciekawość, ale nie wyjaśniać za dużo.
Nie wiem w ogóle skąd mam w sobie tyle siły, bo wiecie od maja mam na telefonie angielskiego ebooka MNO, a przeczytałam z niego może, tak licząc wszystkie fragmenty,  jakieś 30 stron? Nie wiem  skąd ja biorę siły na to, aby nie rzucić się do telefonu i nie przeczytać na jednym wdechu całej książki.

"W dniu, w którym zostali zamordowani rodzice Emmy Carstairs pogoda była cudowna."

Miłe pierwsze zdanie prologu, nie uważacie? :(

2 komentarze: