sobota, 17 stycznia 2015

Kroniki Bane'a

    Aaaaa!!!! Nawet nie wiecie jak się cieszę!!! W czwartek w moje łapki wpadła książka pt. "Kroniki Bane'a". Pewnie wiecie o czym ona jest, ale jeśli nie wiecie to juz wyjaśniam. Opisuje ona przygody Magnusa Bane'a, bohatera DA i DM od XVIII wieku do czasów współczesnych. Składa się z jedenastu historii. Ja czytam obecnie ostatnie strony trzeciej części i powiem Wam, iż mimo, że wiedziałam co się stanie, gdyż czytałam już Kroniki jako ebooki po angielsku to znowu płakałam na tej części i wiem, że to jeszcze nie koniec wylewu moich łez. Coś chyba za często płaczę na książkach. Ale posłucham rady Magnusa... i zastanowię się nad tym później.
   W czwartek nie mogłam wysiedzieć na angielskim, ponieważ miałam tą książkę w torbie i kusiła mnie jak nie wiem co.
   Myślę, że ją tutaj zrecenzuję, nie wiem tylko jak skoro jak tylko o niej myślę albo patrzę na półkę to mam ochotę poskakać. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz