piątek, 9 stycznia 2015

Próba zrozumienia Herondale'ów

Przepraszam, że tak dawno nie pisałam. Wybaczycie mi, prawda? Byłam bardzo zajęta pisaniem opowiadania na konkurs, które miało mieć max. 30 stron maszynopisu i miałam w nim skrócić całą swoją książkę, więć no cóż... Napisałam. Ufff. Ale jak to się jeszcze okaże;) Jakby to moi przyjaciele przeczytali to by mnie w ucho trzepli, ale nieważne.
Żeby się zrechabilitować mam tu dla Was cenę, w której Tessa i Clary rozmawiają o tym jak potraktowali je Will i Jace. Można się pośmiać, zwłaszcza na końcu.
 
 
 
 
 
Tessa: Will powiedział, że chce tylko uprawiać ze mna seks.
Clary: Jace próbował mnie dźgnąć.
Tessa: Will powiedział, że mnie kocha. Po tym jak zaręczyłam się z Jemem.
Clary: Jace i ja wszystko sobie wyjaśniliśmy - kiedy ciągle myślelismy, że jesteśmy spokrewnieni. Dwukrotnie.
Tessa: Herondale'owie są pokręceni.
Clary: Amen.
 
 
 
I co? Wybaczyliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz