wtorek, 21 lipca 2015

Co jest lepsze serial czy film według Cassie

Pewna dziewczyna zapytała Cassie co bardziej trzymało się fabuły DA film czy serial i napisała, że film. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To bedzie straszne!!!! Ja się boję ogladać ten serial :( No, ale no.... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
To po co oni przerwali wydawanie filmów skoro serial ma być gorszy?! No bo przeciez film się ładu i składu nie trzymał, a ksiązki to już w ogóle, a serial kręcą po to by była bardziej do MK podobna. Znaczy ja to tak odbierałam.... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Przepraszam, że bez zdjęcia (telefon mi się popsuł i się usunęły <płacze>) i że jest bez ładu i składu ten post, ale jestem przepełniona fura i jak wspominałam w poprzednim poście jestem przeziębiona i antybiotyki moga mi zaćmiewać mózg :/

1 komentarz:

  1. O Jezu. Skoro tak, to jak durny może być ten serial. Ja się boję, że zrobią wielką klape.

    OdpowiedzUsuń