poniedziałek, 30 maja 2016

Nowa seria Cassandry Clare o MAGNUSIE!!!!

  Tak to nie żarty. Cassandra Clare zamierza stworzyć serię książek w której głównym bohaterem będzie jedyny w swoim rodzaju Magnus Bane.

Ma być to seria dla dorosłych (na pewno nastoletni fani tego nie przeczytają he he), a pierwsza część ma zostać opublikowana w Ameryce w listopadzie 2017 roku. Seria będzie dziełem Cassie oraz Wesleya Chu.

A oto fragment tego co o tej serii powiedziała sama Cassandra: (udostępnione z kawerna.pl)

"Przez lata tworzenia serii o Nocnych Łowcach, Magnus Bane stał się w moich oczach jedną z najbardziej fascynujących postaci. Zawsze miał wiele sekretów i jest jeszcze mnóstwo rzeczy, których o nim nie wiemy: takich jak jego rodzice, czy początki związku z Aleciem. Cieszę się, że będę mogła głębiej pogrzebać w jego przeszłości, teraźniejszości i przekopać się 
przez przyszłość."

Cassandra zapewniła także, że ta seria nie będzie w żaden sposób kolidowała z zaplanowanymi wcześniej innymi seriami. Reszta TDA, czy całe TLH zostaną wydane zgodnie z początkowymi planami. 


Kto nie może się już doczekać przygód nieśmiertelnego i jedynego w swoim rodzaju Magnusa? Ja na pewno :)


Zastanawia mnie tylko, dlaczego ta seria ma być dla dorosłych... 

3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać;) Dla dorosłych hmm... czyżby jakieś pikantne szczegółyXD/Luna

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla dorosłych? I niby ja tego nie przeczytam. Co ta Cassandra tam napisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że będzie opisana cała ta podróż z Aleciem w 4 części. A oni tam pewnie ciekawe rzeczy robili, np... Zwiedzali Luwr ;)

      Usuń