sobota, 18 czerwca 2016

Rzeczywista Praga z "Miasta Niebiańskiego Ognia"

Wczoraj wieczorem wróciłam z trzydniowej wycieczki w Pradze. Byłam bardzo podekscytowana i to nie tylko ze względu na sam wyjazd, ale też dlatego, ponieważ przecież Jace, Clary i Sebastian w "Mieście Niebiańskiego Ognia" byli w m. in. w Pradze. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wykorzystała okazji.

Dzień przed wyjazdem spisałam sobie miejsca, które odwiedzili w tym mieście, by dokładniej zwrócić na nie uwagę podczas zwiedzania.

I tak oto przedstawiam:


1. "Jesteśmy teraz w Pradze. Ładna. Duża rzeka i mnóstwo budynków z iglicami. Z daleka wygląda jak Idris."
Jeśli tak wygląda Idris to jestem zachwycona. Praga jest piękna <3

2. "Miasta i rzeki, pomyślała Clary, kiedy puściła złoty pierścionek i odwróciła się od widoku mostu Karola do Jace'a i Sebastiana. Stali po drugiej stronie starego kamiennego mostu, pokazując sobie coś, czego nie mogła zobaczyć."

Chciałam wstawić zdjęcie mostu jak na nim byłam, ale tam jest zawsze tyle ludzi, że tak naprawdę nic tam nie widać, więc wstawiłam takie :(

3. Most przechodził w brukowaną ulicę ze sklepami dla turystów, sprzedającymi krwistoczerwone granaty i duże kawałki polskiego bursztynu. "


4. "Tłum trochę się przerzedził, kiedy dotarli do dużego średniowiecznego placu"


5. " W pewnym momencie wielki zegar stojący pośrodku placu zaczął wybijać godzinę. Kiedy ruszyła pobrzękująca maszyna wyłonił się krą drewnianych postaci: dwunastu apostołów jak wyjaśnił Sebastian, podczas gdy lalki krążyły i krążyły. "


6.  A tutaj po prostu chciałam pokazać kran, który trochę przypomina mi kaczkę ;)





To takie dziwne uczucie, kiedy widzi się miejsca, w których byli bohaterzy książkowi. Czujesz się przez to jeszcze bardziej z nimi związana.
Dzięki temu ta wycieczka była jeszcze ciekawsza :)

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tymi zdjęciami ;) zazdroszczę wycieczki ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Też będziesz miała okazję pojechać

      Usuń
  2. Ja również byłam w Pradze ale jakieś dwa tygodnie temu. I w sumie czułam się trochę jak Clary:)/Luna

    OdpowiedzUsuń