sobota, 27 sierpnia 2016

Polska premiera "Tales from the Shadowhunter Academy"

Kilka dni temu nie potrafiłam zasnąć i dla zabicia czasu zaczęłam szukać informacji, kiedy będzie premiera "Opowieści...". I w ten sposób znalazłam się na forum wydawnictwa MAG, gdzie dowiedziałam się, że polska premiera tejże książki planowana jest na listopad tego roku, czyli w tym samym miesiącu co premiera światowa.
 Bardzo się z tego powodu cieszę, a wy? Zwłaszcza, że na niektórych stronach pojawiły się plotki, głoszące, że MAG nie ma w planach wydania "Opowieści".

2 komentarze:

  1. Znalazłam Twojego bloga totalnie przez przypadek, ale jestem zakochana! To jest dokładnie to czego szukałam. Nadrobiłam chyba połowę postów na całym tym blogu w ciągu kilku dni. Tyle się można dowiedzieć, przypomnieć i powspominać :D Na pewno zagoszczę tu na dłużej i na drugiego bloga również wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba
      Bardzo mi miło :)

      Usuń