sobota, 27 sierpnia 2016

Urodziny Clary

Lepiej późno niż wcale, czyli.. Po tylu latach w końcu dowiedziałam się, kiedy urodziny obchodzi Clary Faichild (wiedziałam, że w sierpniu, ale nie znałam dokładnie dnia). A mianowicie 23 sierpnia, czyli z tego wynika, że w Pandemonium była 16 sierpnia.

Cassie, by uczcić jej urodziny opublikowała malutki fragment 2 części TDA. Oto on:
- Nikomu nie powiedziałam za wyjątkiem ciebie - powiedziała Emma. Clary popatrzyła na nią z niepokojem.



BTW. Clary obchodziła te parę dni temu 25 urodziny :O Czuję się stara :( Ten czas tak szybko leci.

Spóźnione wszystkiego najlepszego dla naszej kochanej Clary, już od kilku lat, Herondale



Znalezione obrazy dla zapytania clary fray tarot card

2 komentarze:

  1. Hej
    A wiesz kiedy ma Jace urodziny ? Było, że w styczniu, ale nie było powiedziane dokładnie. Może wiesz, kiedy to było ...

    ~ Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie wiem, którego dnia. Szukałam na stronach internetowych, ale także nie pisze. Może Cassandra kiedyś podzieli się z nami tą informacją :/

    OdpowiedzUsuń