sobota, 27 sierpnia 2016

Shadowhunters sezon 2 - czyli kto nowy się pojawi, czy co się zmieni (w części plotki)

1. Zatrudniono nową ekipę odpowiedzialną za efekty specjalne. Ciekawe, czy będą lepsi, czy gorsi od poprzedniej.
2. Sezon będzie przedstawiał wydarzenia z Miasta Popiołów, ale także z Miasta Szkła. Pojawi się Maia.
3. Pojawi się Will Herondale (po co, w jaki sposób, o co chodzi, jestem oburzona *płacze cicho w kącie*)
4. Będzie więcej Maleca
5. Jace na początku będzie tym złym
6. 2 sezon będzie bardziej opierał się na postaci Jace'a niż Clary. To Jace będzie głównym bohaterem.
7. Wątek Clary i Jace są rodzeństwem prawdopodobnie zakończy się w połowie 2 sezonu.
8. Nieoficjalnie mówi się, że Jamie Campbell Bower ma zagrać postać, która ledwo lub w ogóle nie występuje w książce


Ale tak naprawdę nic nie zostało oficjalnie potwierdzone, więc nom... Możemy spodziewać się wszystkiego. Mam tylko nadzieję, że 2 sezon spodoba mi się bardziej niż 1, w końcu pokażą, że Clary ma moc i nie wystąpi Will

2 komentarze:

  1. Will? Chociaż kocham Willa, to mam nadzieję, że nie wystąpi w tym serialu, no chyba, że w jakimś wspomnieniu Tessy, ale to tak trochę bardzo tam nie pasuje.
    Nie mogę się doczekać serialu, na pewno będzie ciekawie. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że go tam nie będzie. To w ogóle nie pasuje

      Usuń