środa, 29 marca 2017

10 rocznica Darów Anioła

27 marca 2007 roku odbyła się premiera "Miasta Kości". Nie mogę uwierzyć, że minęło już 10 lat odkąd Cassandra Clare wydała swoją pierwszą książkę, która podbiła serca milionów czytelników na całym świecie. To niesamowite. I przerażające, jeśli popatrzymy jak szybko minęło tyle lat.

Niestety nie mogę powiedzieć, że kocham te książki od 10 lat, ale spróbuję uratować się tym, że w sierpniu minie 5 lat odkąd pierwszy raz przeczytałam "Miasto Kości".

A tak w ogóle to, powieści są na rynku 10 lat, a Cassie ani razu nie przyjechała do Polski :(

PS. Przepraszam za tak długą nieobecność, ale byłam na tygodniowej wymianie szkolnej i znajdowałam się w Niemczech, gdzie nie miałam dostępu do internetu

PPS. A jak wy zareagowaliście na wieść o 10 rocznicy? Ile lat już czytacie książki pani Clare?

3 komentarze:

  1. U mnie minął niecały rok od kiedy zaczęłam czytać książki cioci Cassie.
    Fajnie było w Niemczech? Ja w maju jadę na wymianę do Francji, ale nie wiem jak przetrwam, ponieważ nie znam francuskiego. To miała być wymiana z angielskim jako językiem przewodnim, ale Francuzka do której jadę nie potrafi mówić po angielsku. Zna parę podstawowych zwrotów, jednak nie potrafi powiedzieć co chce na śniadanie. Będę się ratować Google tłumaczem.
    Wydawało mi się, że Cassie była w Polsce, ale to było jeszcze przed wydaniem "Miasta Kości". Szkoda, że nie przyjechała jeszcze raz później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo fajnie i pogoda była idealna. Niestety trafiłam do dziewczyny, która była okropna i traktowała mnie jak jakąś niepotrzebną rzecz, której jak najszybciej chciała się pozbyć. Mam nadzieję, że twoja wymiana będzie cudowna i mimo problemów z komunikacją świetnie się dogadasz z koleżanką z Francji.

      Usuń
    2. Miejmy nadzieję, że Cassie będzie o nas pamiętać i przy okazji wpadnie nas odwiedzić

      Usuń