czwartek, 9 marca 2017

Prezent na Dzień Kobiet i przeceny na stronie wydawnictwa Galeria Książki

Co dostałyście na Dzień Kobiet?
Jestem chora, w szkole wczoraj mnie nie było, więc od chłopców nic nie dostałam, ale za to mój brat i tata przeszli samych siebie.

Dostałam:


Normalnie dzień z Rickiem Riordanem (zwłaszcza, że już od wczoraj zdążyłam "Hotel Walhalla" cały przeczytać).

Jednak nie chodzi tutaj o chwalenie się prezentem. Mój tata i brat na pewno nie kupiliby mi tych książek, gdyby mieli za nie zapłacić prawie 110 zł, ale wydawnictwo Galeria Książki bardzo przyczyniło się do tego, że taki prezent mogłam dostać.

W marcu w każdy piątek przez 24 godziny będzie można za 10 zł kupić różne ciekawe, popularne książki. 
3 marca każda z książek wchodzących w skład serii "Magnus Chase i bogowie Asgardu" była dostępna do kupienia właśnie za 10 zł i to dzięki niej otrzymałam tak cudowny prezent.

W nadchodzący piątek (10 marzec) także za 10 zł będzie można kupić "Królowa Tearlingu" oraz "Inwazja na Tearling" w twardej i miękkiej oprawie (twarda oprawa w takiej niskiej cenie to naprawę rzadkość)

Na razie nie wiadomo jakie powieści zostaną przecenione w przyszły piątek, ponieważ takie informacje publikowane są w środy na stronie wydawnictwa na Facebooku.

Miłego kupowania :)

PS. Jeśli chcecie, mogę w każdą środę na fanpage'u tego bloga na Facebooku pisać jakie książki będą w dany piątek przecenione, gdy już informacja się pojawi. Co wy na to?

2 komentarze: