środa, 29 marca 2017

Zmiana polskiej premiery LoS

Tak bardzo cieszyłam się, że polska premiera LoS została zapowiedziana na czerwiec, zaraz przed rozpoczęciem wakacji... Niestety Wydawnictwo Mag postanowiło zmienić plany i parę dni temu opublikowało ostateczny plan do końca roku. Okazało się, że premierę nowej książki Cassie przeniesiono na wrzesień :(
Mam nadzieję, że tym razem już niczego nie zmienią.
Pamiętam, że podobna sytuacja była z premierą "Miasta Niebiańskiego Ognia". W USA premiera była w maju, a w Polsce we wrześniu - amerykańska okładka (a w październiku polska okładka).

PS. Byłam w Niemczech na wymianie i oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie weszła do księgarni. I co się okazało? W tym kraju Kodeks Nocnych Łowców został przetłumaczony na język niemiecki. Dlaczego u nas tego nie zrobiono? :(

3 komentarze:

  1. Ej no kurde nie, to jest nie fair, dlaczego to wydawnictwo zawsze opóźnienia tak te premiery?! Już się nastawiłam na czerwiec, że będę miała już moje kochane LoS na wakacje a tu kurcze nie! Założę się, że w innych krajach Europy wyjdzie ona o wiele wcześniej niż u nas ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nastawiłam na czytanie LoS w wakacje
      Nawet nie chcę sprawdzać stron zagranicznych wydawnictw, żeby się jeszcze bardziej nie dołować

      Usuń
  2. bosz ale mi się ciśnienie podniosło

    OdpowiedzUsuń