środa, 30 sierpnia 2017

Dlaczego wolisz fikcyjnych chłopaków od tych prawdziwych?

Wytłumaczenie:

Will Herondale: Wyjdź za mnie - poprosił. - Wyjdź za mnie, Tesso. Wyjdź za mnie i zostań Tessą Herondale. Albo bądź Tessą Gray, czy jakkolwiek chcesz się nazywać, ale wyjdź za mnie i nigdy mnie nie opuszczaj, bo nie zniosę ani jednego dnia więcej bez ciebie. (...) Jem powtórzył mi, co Ragnor Fell mówił o moim ojcu. Że dla mojego ojca istniała tylko jedna kobieta, tylko ona i żadna inna. Dla mnie ty nią jesteś. Kocham cię i będę kochał aż do śmierci. (...) Życie to książka i są w niej tysiące stron, których jeszcze nie przeczytałem. Przeczytam je z tobą, ile się da, zanim umrę.

Prawdziwi chłopcy: Chcesz wymienić się nagimi zdjęciami?


Znajdźcie mi takiego Willa. Czy ja proszę o zbyt wiele? :(


2 komentarze:

  1. Doskonale to rozumiem. Sama jeszcze pół roku temu tak myślałam, aż nie spotkałam mojego księcia z bajki. nie wierzyłam w miłość ani szczęście (szczególnie że rodzice są po rozwodzie) a teraz myślę czy nie spisać mojego własnego romansu. Sama się czasem zastanawiam czy to nie sen, ale mam świadomość że to jest naprawdę, mam kogoś lepszego niż wszystkie postaci z książek razem wzięte, Bo on nie kocha bohaterek książek które czytam. On kocha prawdziwą mnie! Nie znasz mnie więc tego nie wiesz ale cudem jest że ktoś mnie pokochał. Co lepsze on nie czyta książek jak ja ale czasem sam karze mi czytać bo widzi że brak mi na to czasu, a Władcę Cieni kupił mi dzień po premierze gdy ja nawet o niej zapomniałam. Tacy faceci istnieją! ciężko w to uwierzyć ale niektóre bajki mogły zdarzyć się naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow.Chyba jedyne co mogę powiedzieć (wykrztusić z siebie) to, to że Ci troszkę zazdroszczę i życzę wielkiego szczęścia ❤

      Usuń