środa, 30 sierpnia 2017

Zakładki inspirowane "Diabelskimi Maszynami"

Strona EpikPage co miesiąc tworzy PACK, w którym znajduje się kilka zakładek do książek z motywami jakiś powieści. Sierpniowy Pack nazywa się Clockwork, a jego tematem przewodnim jest seria "Diabelskie Maszyny" Cassandry Clare.

Przyznaję, że jak tylko zobaczyłam tę informację, od razu zamówiłam zakładki i nie mogę się doczekać aż rozpakuję paczkę (po tym jak do mnie dotrze).

Ma ktoś z Was jakieś zakładki (lub inne akcesoria) z EpikPage? Ja przed Clockwork nigdy tam nic nie kupiłam, ale mój przyjaciel podarował mi w prezencie urodzinowym zakładkę magnetyczną przedstawiającą Jace'a i jest taka śliczna *-*
Chciałabym bardzo, aby w Clockwork znajdowała się zakładka przedstawiająca Willa. To byłoby piękne <3

Zamierza ktoś kupić sierpniowy PACK?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz