środa, 30 sierpnia 2017

Teoria Heronchild... Czyli czy Jamie i Matthew będą w sobie zakochani?

Od razu powiem, że już od dłuższego czasu spotykałam się z teoriami głoszącymi jakoby Jamie i Matthew mieliby się w sobie zakochać, ale jakoś nigdy mnie mnie przekonywały. Jednak kilka dni temu przeczytałam jedną i stwierdziłam, że jest dość... przekonywująca.

1. Sposób w jaki Cassie przedstawia Jamie'go i Matthew na Pintereście
Cassandra ma swój profil i wstawia tam zdjęcia inspirujące ją do pisania. Pod większością zdjęć wpisuje fragment TLH lub po prostu kogo przedstawia zdjęcie. Zastanawiającym jest sposób w jaki ukazuje tych chłopaków.






2. Matthew ma zakochać się przed akcją właściwą książki.
Nie wiadomo jednak w kim.

3. Mroczne Intrygi i The Last Hours mają być ze sobą powiązane... 
Może więc zakazana miłość pomiędzy parabatai?

4. Cassandra publikuje także sporo zdjęć, na których ukazane są dwie dziewczyny: jedna ciemnowłosa, druga ruda (na zdjęciach często się przytulają). 
Anna ma ciemne włosy, Cordelia rude. Czy to oznacza, że może być pomiędzy nimi coś więcej?



5. Jamie ma wziąć ślub z Cordelią z powodów niezrozumiałych dla jego rodziny, a także dla niektórych czytelników (tak stwierdziła Cassandra). 
Czy to oznacza, że Jamie weźmie ślub z Cordelią, bo miłość pomiędzy parabatai jest zabroniona?

6. Matthew kocha twórczość Oscara Wilde'a, a on sam był biseksualny.
Nie znamy także orientacji seksualnej Matthew. Wiemy, że pierwsza rozmowa chłopców w Akademii zawierała w sobie dyskusję o utworach Wilde'a. Może to być jakiś znak od Cassandry?

Niestety Cassandra publikuje także dużo zdjęć z podpisem "Jordelia" (James=Cordelia).




Teraz nie wiadomo, czy teoria Heronchild jest prawdziwa, czy Anna i Cordelia będą do siebie coś czuły... Wiemy, że Cordelia jest zakochana w Jamesie od 10 roku życia, James zakochany jest w Grace, czego nie popiera Matthew.

Czy Cassandra zamierza zrobić najbardziej udziwnione relacje i trójkąty na świecie? Czy po prostu spragnieni wyjaśnień fani mają za bujną wyobraźnię? Może Jamie weźmie ślub z Cordelią, będąc ciągle zakochanym w Grace, ale stwierdzi, że zna ją dobrze jako parabatai swojej siostry i to właśnie będzie ten dziwny powód? Chociaż to by było straszne (i dla Jamie'go i dla Cordelii), gdyby James wziął z nią ślub wcale jej nie kochając, ale wiedząc że ona kocha jego.
A może Cassandra przygotowała dla nas coś czego żaden z nas się nie spodziewa.

Co o tym wszystkim myślicie?

6 komentarzy:

  1. BOŻE TY CZYTASZ MI W MYŚLACH!!!
    Boże teoria HERONCHILD jest moją ulubioną, jestem całkowicie zakręcona na jej punkcie, strasznie się cieszę, że poruszyłaś ten temat. Mnie się osobiście wydaję, że to Matthew zakocha się w Jamie'm, ale niestety bez wzajemności, bo sam James będzie nieszczęśliwie zakochany w Grace. Myślę, że Cassandra mogłaby pozwolić sobie na taką trochę straszną ironię losu, że James, cierpiący na złamane serce, sam złamie serce dwóm bliskim osobom, w tym jego własnemu parabatai. Jestem niemal pewna, że Matthew będzie co najmniej biseksualny albo nawet homoseksualny, no i, oczywiście te wszystkie argumenty które wymieniłaś powyżej aż krzyczą o rację! No bo jeśli nie w Jamesie, to w kim mógłby się zakochać Matthew? W Thomasie, Christopherze, Alaisterze? Chris odpada, on się ożeni z Grace, jak wynika z drzewa genealogicznego, Aalaister był okropny dla Jamesa więc Matt nie mógłby oddać mu serca, więc pozostaje tylko Thomas, który według niektórych teorii ma umrzeć gdzieś w trakcie serii. Mogą to być oczywiście inne osoby, ale nikt nie przychodzi mi na myśl. Nie mogę się doczekać aż wyjdą The Last Hours! Świetny wpis, będę oczekiwać następnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty czytasz w moich! ;)
      Też sądzę, że Jamie złamie serce Matthew, możliwe że nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Mam tylko nadzieję, że Jamie odkocha się i nie będzie już pod wpływem Grace, bo to dla niego się bardzo źle skończy
      Sądzę, że Matthew będzie biseksualny, bo czytałam na jednej stronie, że podobno Charles ma umrzeć w młodym wieku, więc to raczej Matthew będzie miał dzieci, by na świat za kilkadziesiąt laty miała przyjść Jocelyn, czy Clary. Może więc jego historia miłosna też będzie zakończona happy endem.
      Matthew i Thomas... to by było ciekawe i też tragiczne. Nie wiem, ale jakoś Matt zakochany w Jamesie bardziej do mnie przemawia, choć nie odwzajemniona miłość jest okropna.
      Lecz kto wie co tej Cassandre przyjdzie do głowy. Przecież im bardziej pokręcono i dramatycznie tym lepiej. Dla niej tak, ale nie dla nas biednych czytelników

      Masz jakieś życzenie dotyczące kolejnego postu?

      Usuń
  2. cassie przygotuje coś o wiele gorszego, niż ślub bez miłości. mówię ci, cass tak lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wiem. Nie wiem jak moje biedne serce to wytrzyma

      Usuń
  3. Bro, to już nie są trójkąty miłosne, tylko miłosne spaghetti!

    OdpowiedzUsuń