niedziela, 1 października 2017

Play wydawnicze Cassandry Clare

Plany wydawnicze Cassandry Clare na najbliższe lata:

2017:
- Magisterium 4 - premiera 4 października
- Dary Anioła: Powieść graficzna, część 1 - 31 październik
- "Miasto Kości" wydanie specjalne - 7 listopad

2018:
- Magisterium 5 - sierpień/wrzesień/październik
- Queen of Air and Darkness (3 część Mrocznych Intryg) - jesień 2018

2019:
- The Red Scrolls of Magic (1 część The Eldest Curses - trylogii, w której głównym bohaterem jest Magnus Bane) - 5 marzec
- Chain of Gold (1 część The Last Hours) - prawdopodobnie na jesień

2020:
- 2 część The Eldest Curses - prawdopodobnie na wiosnę
- Chain of Iron (2 część The Last Hours) - prawdopodobnie na jesień

2021:
- 3 część The Eldest Curses - prawdopodobnie na wiosnę
- Chain of Thorns (3 część The Last Hours) - prawdopodobnie na jesień

Po 2021:
- The Wicked Powers

   Zmiany nastąpiły w tamtym tygodniu. Jeszcze niedawno mówiono, że 1 część The Eldest Curses ma wyjść w tym roku na jesień, później za rok w maju, a teraz premierę przeniesiono na rok 2019.
Podobnie stało się z The Last Hours. Pierwotny plan zakładał, że po "Pani Noc" wydany zostanie Chain of Gold i to w 2016 roku. Nastąpiły komplikacje przez co "Pani Noc" została wydana o rok później, czyli właśnie w 2016 roku, a tym samym Chain of Gold miało wyjść w 2017 roku, jednak Casandra postanowiła, że w tym roku wyda "Władcę Cieni", a dopiero później 1 część The Last Hours. Teraz jednak okazuje się, że "Mroczne Intrygi" mają zostać wydane w całości zanim będziemy mogli przeczytać The Last Hours.

 Smucą mnie zmiany premier i serii o Magnusie i TLH, ponieważ bardzo czekałam na obie serie i nie mogłam się doczekać, aby je przeczytać. Do "Mrocznych Intryg" mam na razie mieszane uczucia i jedyne co w tym momencie ciągnie mnie do przeczytania "Władcy Cieni" to to, że wiem, iż znajduje się tam kilka wzmianek o Willu, jego rodzinie i przyjaciołach, czego brakowało mi w Pani Noc, a do tego kilka rzeczy ma się podziać u naszych ulubieńców z DA, co też mnie ciekawi. Sam wątek głównych postaci z "Mrocznych Intryg" nie bardzo mnie wciągnął.

A Wy jak odbieracie te zmiany? Żałujecie?

2 komentarze:

  1. twp pojawią się, gdy już będę na studiach. świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Nawet jak wyjdą TLH to już będę na studiach. Jak znaleźć czas na czytanie tych książek?

      Usuń