niedziela, 1 października 2017

Pomysły na nowe opowiadania

Ciągle nie zmieniłam zdania co do mojego zaprzestania pisania opowiadań, jednak to nie sprawiło, że pomysły magicznie przestały pojawiać się w mojej głowie. Nawet do jednego stworzyłam już okładkę :(

Mam tutaj 3 pomysły. Napiszcie, który powinnam zacząć pisać jako pierwszy (jeśli w końcu stwierdzę, że jednak umiem coś pisać i powrócę do tworzenia)

1. Połączenie świata Nocnych Łowców i Percy'ego Jacksona
2. Scena śmierci Jema po wielu latach życia z Tessą oraz co wydarzy się po niej (najkrótsze opowiadanie z całej trójki)
3. Co by się stało, gdyby Robert Lightwood nie potraktował tak źle swojego parabatai i ich przyjaźń przetrwałaby.

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie trójeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdecydowanie chcemy nr 3! Ogólnie jest tak mało fanficów z Robertem i Michaelem że aż mnie boli serce bo bardzo chciałabym coś takiego przeczytać :D wiesz, jakby Ci wena kiedyś dopisywała mogłabyś zacząć pisać jakieś dłuższe opowiadanie, bo poprzednie które pisałaś bardzo mi się podobały ;p to tylko taka sugestia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*
      Nie wiem czy to brak weny. Raczej poczucie, że nie mam najmniejszego talentu do pisania, więc po co męczyć siebie i innych, ale mam nadzieję, że to tylko mój "wymysł" i jeszcze kiedyś będziesz mogła przeczytać jakieś moje dłuższe opowiadania

      Usuń
  3. Ja pierwsze lub/i drugie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń