sobota, 23 czerwca 2018

PRIDE MONTH SURPRISE NO. 4 - pocałunek dwóch chłopaków w "Chain of Gold" - pierwszej części TLH

Cassandra nie chce byśmy wiedzieli przed premierą "Chain of Gold" kto z kim będzie, kto z kim będzie w zakończeniu serii, ani nawet kto komu się będzie podobać. W związku z tym edytowała trochę fragment "Chain of Gold" tak byśmy nie wiedzieli jakie osoby występują w tej scenie za wyjątkiem tego, że są płci męskiej.

"Wziął głęboki wdech i przeszedł przez podłogę, na której było pełno ostrzy i gwiazdozbiorów, by stanąć przy boku drugiego chłopaka. Stanął przy schodach, patrząc w dół.
- Ale oczywiście - powiedział bardzo delikatnie. - twoje uczucia są odwzajemnione.
   Pochylił się nad nim, unosząc jego brodę. Ich usta się spotkały. Drugi chłopak wydał z siebie miękki dźwięk, niemal jak poddanie się, wijąc się pod jego ciałem. Przesunął dłoń na jego szyję i pociągnął go w dół na schody."

Po pierwsze aww
Po drugie HOT AF
Po trzecie KIM MOŻE BYĆ TA DWÓJKA?

Nie wiem dlaczego, ale może jednym z nich jest Thomas? Ale pomyślałam o nim tylko dlatego, ponieważ na podłodze leży pełno ostrzy a on ciągle trenuje z nimi. Może trenował z jakimś chłopakiem, był sfrustrowany, mówił o swoich uczuciach i niepewności i...

Ale ten chłopak, który mówił jakoś pasuje mi do Matthew... Matthew i Thomas? Jakoś mi to nie pasuje. No chyba, że Charles i Alastair, jeżeli idziemy w kierunku popularnych teorii na temat TLH
Jakoś James i Matthew mi do tego nie pasują. I nie wiem, czy Cassandra chciałaby robić historię miłosną tak podobną do Juliana i Emmy (parabatai), chociaż to by tłumaczyło kilka rzeczy... Hm...

Jak ja mam wytrzymać do jesieni 2019 roku?! I to tylko na angielską wersję. Chociaż ostatnio zaczęłam się zastanawiać, czy lepiej nie kupować tych angielskich wersji...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz