wtorek, 11 lutego 2020

Chain of Gold boxes - gdzie można kupić jakieś fajne dodatki do książki

     Po pierwsze: wiem, że nie było mnie tutaj dwa miesiące. Wiem, to bardzo długo, ale święta to jak wiadomo czas, w którym jest bardzo dużo do zrobienia, zwłaszcza jak przy stole wigilijnym zasiada sporo osób.
    Końcówka grudnia to w mojej rodzinie zapracowany czas, ponieważ zaraz po wigilii urodziny jedno po drugim mają: mój tata, moja kuzynka i moja mama. Dodatkowo w tym roku dostałam grypy żołądkowej, więc spędziłam kilka dni z miską przy łóżku (mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi).
     Po świętach zaczął się styczeń, czyli... CZAS ZALICZEŃ YAY. W jednym tylko tygodniu miałam 6 zaliczeń. Wszystkie w formie egzaminu. Ugh. A, gdy zaliczenia się skończyły... następnego dnia zaczęła się sesja i miałam w ten dzień egzamin.
     Wczoraj miałam swój ostatni egzamin i powiem Wam, że lubię panią doktor, ale chyba ma za dużo czasu wolnego, bo sama stwierdziła, że chyba ułożyła za dużo zadań. To było okropne i nie wyrobiłam się ze wszystkim. Także mam nadzieję, że w systemie pojawi mi się 3, bo nie liczę na nic więcej.

A teraz coś fajniejszego. W czasie mojej nieobecności pojawiło się sporo nowych informacji, więc zaczynamy od BOXÓW.

Jeszcze nigdy nie widziałam, żeby jakakolwiek książka Cassie była tak wypromowana i miała tyle specjalnych wydań itd.

1. Jeżeli kupimy zwykłe wydanie Chain of Gold w byle jakiej księgarni dostaniemy jak już kiedyś wspominałam rysunek wspólny wszystkich bohaterów COG2, opowiadanie "Fairytale of London" - ślub i noc poślubna Willa i Tessy oraz rysunek Cassandry Jean przedstawiający Tessę i Willa.



Koszt: Na stronie Bookdepository brytyjskie wydanie kosztuje 17,29 dolarów (koszt przesyłki jest darmowy), a amerykańskie 22,37 dolarów.




2. Waterstones special edition - wszystko z punktu 1 + inna okładka + list Ragnora do Magnusa

Koszt: 16,99 funtów + 12,50 funtów za przesyłkę do Polski = 29,49 funtów 

https://www.waterstones.com/help/delivery-options/19



3. "Glamour and Gold" stworzony przez Illumicrate przy współpracy z Cassandrą. Co zawiera:
- brytyjskie wydanie Chain of Gold w twardej oprawie z wszystkimi dodatkami z punktu 1.
- będzie mieć dodatkową płócienną oprawę z foliowaną okładką, końcówki stron będą miały inny kolor z sygnaturą Cassandry 
- 5-6 dodatków: jak na razie wiadomo o kocu i rysunkiem na twardej kartce do postawienia 
- jakaś niespodzianka 



Koszt: 52 funty + 5,65 za vat + 4,56 za przesyłkę do Polski = 62,15 funtów 

https://www.illumicrate.com/product/glamour-gold-the-shadowhunters-edition



4. Chain of Gold Collector's Box - tutaj mamy dwie opcje:
a) Książka z wszystkim z punktu 1 + tabliczka imienna + ściągana oprawa dodatkowa książki
Koszt: 25 dolarów + 19 dolarów za przesyłkę do Polski = 44 dolary 
b) to co w punkcie a + bluzka z ich sklepu (jakaś z motywem z książek) + jakieś dodatki, nie wiadomo jakie i ile
Koszt: 65 dolarów + 25 dolarów za przesyłkę = 90 dolarów



https://thebookishshop.bigcartel.com/product/chain-of-gold-collector-s-box





Były jeszcze dwa inne, ale się wyprzedały, więc nie widzę sensu je tutaj zamieszczać.
Szkoda, że wszystkie boxy są tak drogie.

1 komentarz:

  1. Wszystko kusi ;) poza cenami oczywiście i fajnie że informujesz o takich rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń