wtorek, 25 lutego 2020

Polskie wydanie "Red Scrolls of Magic"

    Czekaliśmy na to prawie rok od premiery "RSoM", ale mamy to! Tak, będzie polskie tłumaczenie tej książki. Tym razem jednak niespodzianka: wydawcą nie jest wydawnictwo MAG (które aktualnie prowadzi rozmowy z wydawcą Cassandry, ponieważ muszą przedłużyć prawa do tłumaczenia), a marka wydawnicza We Need YA.

     Jak na razie nie wiadomo, kiedy będzie premiera.

     Jedno tylko mnie zastanawia. Chociaż nie, trzy rzeczy:
1. Jeżeli wydawnictwo MAG przedłuży prawa do książek, to czy We Need YA będzie tłumaczyć kolejne części "The Eldest Curses", czy MAG? (RSoM to pierwsza część trylogii)
2. Jeżeli MAG nie dostanie pozwolenia na dalsze tłumaczenie, to czy We Need YA będzie tłumaczyć także pozostałe książki Cassie, czy nie będziemy mieli nic lub w dużym opóźnieniu?
3. Czy RSoM dobrze sprzeda się w Polsce skoro (wydaje mi się) mało osób jak na razie zna tę markę wydawniczą i niewiele osób wie o tym tłumaczeniu?

Czekacie? Będziecie kupować? Podekscytowani?

PS. Nie wiedziałam, że koronawirus może być przyczyną opóźnienia dostarczenia do mnie "Chain of Gold" o miesiąc. A jednak.

PSS. Cała sesja zdana w 1 terminie, jutro zaczyna się kolejny semestr, a ja i moja gorączka nie jesteśmy na to gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz