piątek, 7 listopada 2014

fragment TDA

 Zanim podzielę się z Wami śmiesznym fragmentem z TDA chciałabym powiedzieć, że właśnie (czyli kilka godzin temu ;) została zamknięta kolejna ankieta. Oto wyniki:
1. Clary - 4 głosy
2. Tessa - 3 głosy

Czyli najbardziej lubicie Willa i Clary (no większość z Was :)

A teraz moment:

"- Dźwigasz teraz dużą odpowiedzialność - powiedział Jace - Musisz się upewnić, że chłopak który będzie podobał się Emmie będzie na nią zasługiwał.
Julian był dziwnie blady. Może to skutki ceremonii - pomyślała Emma. To była potężna magia; Emma czuła jak wciąż buzuje w jej ciele niczym bąbelki szampana. Ale Julian wyglądał jakby ktoś go uderzył.
- A co ze mną? - zapytała szybko - Nie muszę się upewnić, że Julianowi podoba się dziewczyna, która na niego zasługuje?
- Absolutnie. Zrobiłem to dla Aleca, a on dla mnie... Tak naprawdę to na początku nienawidził Clary, ale potem mu przeszło.
- Założę się, że ty na początku też nie lubiłeś Magnusa za bardzo - powiedział Julian wciąż z tym dziwnym, sztywnym wyrazem twarzy.
- Może nie - przyznał Jace - ale nigdy bym tego nie powiedział.
- Bo to by mogło zranić uczucia Aleca? - zapytała Emma.
- Nie - powiedział Jace - Ponieważ wtedy Magnus zamieniłby mnie w kamień w kapeluszu."

Osobiście zaczęłam się śmiać podczas czytania odpowiedzi Jace'a. Oj tak, Magnus na pewno użyłby swoich mocy. :D A tak w ogóle to bohaterowie DA będą w TDA tak się z tego powodu cieszę! :) :) :)
A Wam podoba się fragment? Bo mnie bardzo ;)

2 komentarze:

  1. ahh Jace <3 kocham jego wypowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahaha kocham twoje bloga i twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń