sobota, 15 listopada 2014

Sceny pocałunków z "Darów Anioła"

Po pierwsze chciałam powiedzieć, że wczoraj została zamknięta kolejna ankieta:
Waszymi ulubionymi parabatai (a także moimi) są Will i Jem : 8 głosów
Jace i Alec mają 4.

Po drugie chcę Was bardzo przeprosić, że rzadziej wstawiam posty, ale teraz mam zabiegane tygodnie: olimpiady i inne konkursy, muszę się uczyć i nie mam czasu nic nowego napisać. W poniedziałek miałam napisać nowe opowiadanie specjalnie z okazji 154 rocznicy urodzin Willa Herondale'a, który urodził się  w sobotę (sprawdziłam)10 listopada 1860 roku. Niestety wróciłam do domu ze szkoły o 18, a potem przychodziła do mnie koleżanka i nie znalazłam czasu. Może w przyszły weekend napiszę to opowiadanie. I'm so sorry... :(

Po trzecie oto piękne rysunki Cassandry Jean, przedstawiające sceny pocałunków Jace'a i Clary:

 
 
 
DSAS, czyli scena w alejce w  "Mieście Upadłych Aniołów"
 

DSCS, czyli scena w klubie nocnym w "Mieście Zagubionych Dusz "

 
DSES, czyli scena w grocie w "Mieście Niebiańskiego Ognia"
 
 
 
Który obraz podoba Wam się najbardziej, bo mnie albo pierwszy, albo ostatni.

A tak na marginesie jest to 100 post, który opublikowałam w tym roku :)

7 komentarzy:

  1. Rysunek 3 najlepszy <3

    Gratuluje 100 postu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro Will ma urodziny 10 listopada, to kiedy ma Jem urodziny???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugiej części Tessa pytała, który z nich jest starszy i powiedzieli, że Jem, a Will dopowiedział, że tylko o 3 miesiące, więc wywnioskowałam z tego, że Jem urodził się w sierpniu. :-)
      Mam nadzieję, że nie zabrzmiałam jakbym się wymądrzała, prawda?;-)

      Usuń
    2. jej, odpisałam ci nie tam, gdzie trzeba, przepraszam, gapa ze mnie :/
      w każdym bądź razie jeszcze raz dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  3. nie, dziękuje za odpowiedzieć :) zależało mi na niej i w końcu ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem trzeci ;3 Cały czas mam tą scenę w głowie xD

    OdpowiedzUsuń