niedziela, 2 listopada 2014

Nowy blog

   Parę dni temu stwierdziłam, że założę nowego bloga. Będę na nim publikować moją powieść oraz te same opowiadania co na tym tylko w języku angielskim. Oj szalona ja ;) Nie wiem co mi strzeliło do głowy, ale postanowiłam zaryzykować i zobaczyć co z tego będzie.:)
   Jutro (jako, że jestem chora i mam czas) będę zastanawiać się nad tytułem i ogólnie wszystkim (będę go zakładać). Jak skończę to oczywiście od razu Wam powiem.
    Kiedy moje koleżanki usłyszały, że zakładam nowego bloga, to od razu pomyślały, że przestanę prowadzić ten. Jeśli Wy też tak sądzicie, to od razu mogę Was uspokoić: będą istniały, oraz będą prowadzone tak jak to było to tej pory, dwa blogi: Książki To Diamenty i ten drugi, którego nazwy jeszcze nie wymyśliłam(a może tak go nazwę: ten drugi,another - hm, żartuję ;)
     Przed chwilą skończyłam tłumaczyć pierwsze opowiadanie (i najgorsze, no bo pierwsze-oczywiście moim zdaniem), czyli scenę na strychu (pierwszy pocałunek Willa i Tessy, gdyby ktoś nie pamiętał ;), więc nie muszę już myśleć nad pierwszym postem.
     Trzymajcie kciuki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz