niedziela, 23 listopada 2014

Bohaterowie DM, DA i innych serii jako rodzice

Po pierwsze chcę powiedzieć, że wczoraj dowiedziałam się, którą parę z DM lubicie najbardziej. A więc:
1. Will i Tessa - 10 głosów
2. Jem i Tessa - 9 głosów
3. Gabriel i Cecily - 1 głos
4. Gideon i Sophie - 0 głosów
4. Henry i Charlotte - 0 głosów

Po drugie chcę Was bardzo przeprosić za to, że wciąż nie wstawiam nowego opowiadania, ale brałam udział w olimpiadzie z historii (musiałam się uczyć) i... [werble]... przeszłam do drugiego etapu! Jeeej!!! W związku z tym nie wiem, kiedy napiszę to opowiadanie :( Może za tydzień? Nie wiem. Zależy... Nie bądźcie źli. Obiecuję, że napiszę. ;)


Po trzecie oto śliczne gify przedstawiające bohaterów różnych serii jako ojców:

 Peeta Mellarck: 
 


 
 
 Percy Jackson:
 
 
 
 
Bohaterowie DA:
 
 
Alec Lightwood
 
 
 
 
Jace Herondale
 



Simon Lewis:




Magnus Bane

 
 
 
Bohaterowie DM:
 
 
Jem Carstairs:
 
 
 
 
Will Herondale <3
 
 


 Chyba zauważyliście, który najbardziej mi się podoba, prawda? :) Ale i tak powiem: Will <3 Mam słabość do czytających mężczyzn i ojców :) Po prostu love, love, love...
Ciągle wierzę, że na świecie czeka na mnie taki chłopak, mimo że mówi się, iż czytający chłopak jest jak jednorożec. Rozumiecie, prawda?
I po prostu kocham Willa i wiem, że będzie, czy tam był :(, cudownym ojcem.

A Wam, który najbardziej się podoba?

2 komentarze:

  1. Z Willem najlepszy, ale moje serce i tak należy do Jema i tak jak Ty masz nadzieję na znalezienie swojego Willa, ja mam nadzieję na znalezienie mojego Jema ;)
    Ale gif z Willem najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca życzę Ci żebyś znalazła swojego Jema.:-)

      Usuń