sobota, 3 grudnia 2016

Tytuły serii "Dary Anioła", ale z perspektywy Aleca

Ostatnio była perspektywa Magnusa, więc teraz nadszedł czas na Aleca.

1. Miasto trzymaj się z dala od Jace'a
2. Miasto przysięgam, że nie jestem gejem.
3. Miasto, och pieprz się zmieniłem zdanie
4. Miasto mój chłopak spal z wieloma osobami i jestem zazdrosny
5. Miasto zróbmy wszystkie złe rzeczy
6. Miasto nie jestem twoją gosposią (ciągle I'm not your bitch brzmi lepiej, jak ktoś mógł w książce przetłumaczyć to na nie jestem twoją gosposią :O )


Znalezione na tumblr

2 komentarze:

  1. czytałam na pdf i ktoś przetłumaczył "nie jestem twoją dziwką" i myślę, że MAG nie powinien się powstrzymywać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie powinien. Nie jestem twoja dziwka brzmi zabawniej. Zresztą MAG już kilkakrotnie pozmieniał niektóre słowa podczas tłumaczenia.

      Usuń