czwartek, 12 stycznia 2017

Co mogłabym dostać na urodziny

Zacznę od tego, że nie mam żadnych fandomowych rzeczy. I to nie dlatego, że nie chciałabym ich posiadać. Owszem, chciałabym. niestety nie umiem znaleźć nic, co zwróciłoby moją uwagę, gdy szukam przedmiotów związanych z DA.
Dlatego zawsze patrzę z uwielbieniem a wszystkie rzeczy, które (za granicą) można kupić.
Takie oto rzeczy mogłabym dostać na urodziny:


lub


lub bluzkę z napisem Herondale, ewentualnie Fairchild




A Wy chcielibyście mieć jakieś tego typu rzeczy? Chyba, że macie, to jakie?





3 komentarze:

  1. Cudeńko. Też marzę o bluzce z Herondale (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak chcesz znaleźć coś fajnego w temacie Nocnych Łowców, to polecam sklep Shock.com.pl; naprawdę fajne wzory ;) I nie chcę żeby to zostało uznane za reklamę, bo nią nie jest, tylko tak mi się przypomniało jak szukasz koszulek lub bluz w tym temacie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie uznałam tego za reklamę. Dziękuję Ci BARDZO bo nie miałam zielonego pojęcia, gdzie mogę coś takiego znaleźć, a teraz dostałam nadzieję na to, że coś sobie fajnego znajdę.
      Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję

      Usuń