piątek, 27 stycznia 2017

Do obsady Shadowhunters dołączył Sebastian!

Uwaga!
Już wiadomo kto zagra Sebastiana/Jonathana Morgensterna w serialu. Jest to Will Tudor (ładne ma imię prawda? Czy tylko mnie jego nazwisko kojarzy się z Henrykiem VIII?)


Wg mnie wcale nie jest źle, tylko mam nadzieję, że przefarbuje włosy (chociaż już nie będzie takiego efektu, bo w serialu Valentine jest łysy) i będzie miał czarne soczewki (zwłaszcza, że w serialu pokazano, że jako malec miał czarne oczy bez białek)
Ciekawe czy będzie tak jak w książce: będzie udawał Sebastiana Verlaca i pozna wszystkich w Idrisie, chociaż a pewno nie będzie pomagał Clary znaleźć Ragnora :/

A Wy co sądzicie?
Ciekawi mnie jeszcze jak zagra Sebastiana...

5 komentarzy:

  1. Mnie osobiście bardzo pasuje 😍. Wierzę w niego 😊.
    A tam gdzie napisałaś malec, to ja czytam i czytam i zastanawiam się po co pisałaś Malec 😂😂. Dopiero po chwili zorientowałam się, że chodzi Ci o małe dziecko 😂
    Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też pasuje. Tylko jeszcze brakuje charakteryzacji
      Jak napisałam to słowo to zaczęłam się zastanawiać, czy nie pomyślcie, że chodzi mi o Maleca 😂

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też. Mam nadzieję, że sztuczny nie będzie

      Usuń
  3. 42 yrs old Accountant I Nikolas Klagges, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like "Christmas Toy, The" and Cycling. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Ferrari 250 LM. zasoby

    OdpowiedzUsuń