poniedziałek, 23 stycznia 2017

Fragment LoS - rozmowa Clary i Emmy

Pamiętacie o co Jace zapytał Clary podczas przyjęcia zaręczynowego Izzy i Simona na końcu "Pani Noc"? I że Clary nie zdążyła odpowiedzieć? Ta rozmowa jest z tym wydarzeniem związana.


"- Clary czego mi nie mówisz?
Długa cisza. Clary patrzyła na ciemną wodę, przygryzając wargę. W końcu się odezwała:
- Jace mi się oświadczył.
- Oh - Emma już zaczęła otwierać ramiona, by przytulić dziewczynę, gdy zobaczyła minę Clary. Zatrzymała się.
- Co się stało?"


Ciekawe dlaczego Clary nie jest pewna, co odpowiedzieć Jace'owi. Może czuje się za młoda na ślub (ma dopiero 21 lat, a była wychowywana jak Przyziemna). Niektórzy na Tumblr zaczęli się obawiać, że Cassie chce skończyć Clace (niby Clary przestała kochać Jace'a), ale to przecież jest niemożliwe i nierealne (dla mnie przynajmniej) lub że Clary jest w ciąży - co też zbytnio mi nie pasuje, bo przecież mają te runy kontroli płodności, a dodatkowo skoro mieliby już brać ślub, no to dziecko chyba nie stoi na przeszkodzie, a raczej przyśpiesza zawarcie małżeństwa.
Chyba, że Clary po prostu się martwi, obawia ślubu.

Łudzę się (mam nadzieję), że albo boi się wyjść za mąż lub czuje się za młoda na taką przysięgę. A co Wy podejrzewacie?

2 komentarze:

  1. Byłam strasznie zaskoczona kiedy się dowiedziałam, że Clary odmówi Jace'owi O.O Zżera mnie ciekawość dlaczego, ale cierpliwość podobno popłaca. A unicestwienie Clace byłoby bez sensu ze względu na 6 książek o nich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że mu nie odmówiła, a raczej waha się z odpowiedzią 😉
      Ale masz rację - unicestwienie Clace byloby bez sensu po 6 książkach

      Usuń