sobota, 18 lutego 2017

Henry jest młodszy od Charlotte

Kilka dni temu odkryłam coś, co mnie bardzo zdziwiło.
Nie wiem czy widzieliście o tym i tylko ja jestem taka nieogarnięta  (a tak może być).
Henry jest o rok młodszy od Charlotte. Czyli gdy dowiedział się o ciąży żony miał 22 lata, a ona 23.  I W TAK MŁODYM WIEKU STWORZYŁ BRAMĘ. GENIUSZ *-*
Wcale nie trzeba mieć specjalnych zdolności, żeby stworzyć coś wielkiego. I żeby samemu udowodnić wszystkim dookoła i sobie samemu ile się jest wart.

Czy tylko dla mnie to takie dziwne, mieć dziecko i być po ślubie w tak młodym wieku?
Chociaż to był XIX wiek i w dodatku Nocni Łowcy, więc dla nich to normalne.

2 komentarze:

  1. Dla nas w tych czasach to dość dziwne, żeby założyć rodzinę w tak młodym wieku, ale jednak wtedy to był standard.

    P.S. W drugiej części posta jest napisane "NOCNIK Łowcy". Nie wiem, ale strasznie mnie to rozbawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no oczywiście to było po to, żeby was rozbawić 😉
      A tak naprawdę to kara za to, że pisałam post na telefonie 😑

      Usuń